וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: יאניס מגזים, קיירי אירווינג חי בסרט

הגריק פריק העלה סרטון בו סיפק הצהרות בנוגע ליכולת שלו בין הסדינים. יצא הטריילר לסרט בכיכובו של קיירי, גם שאק, רג'י מילר ואחרים בפנים. מי מסתלבט על פ.ס.ז' ולמי שייכת המזחלת של ג'מייקה?

מערכת וואלה!

הטריילר החדש לסרט בכיכובו של קיירי אירווינג. זה הולך להיות גדול

מי אתם, מסי, סוארס או אלבה?

אימון טניס בארה"ב

יאניס קצת מגזים (נסו לקרוא מה כתוב על הצעצוע שהוא מחזיק)

התשובה של דיז'ון לאדריאן ראביו

קשר פריס סן ז'רמן התלונן אחרי ההפסד לריאל מדריד ש"זה נהדר לנצח את דיז'ון 0:8 בליגה, אבל המשחקים החשובים הם אלו כמו נגד ריאל". בדיז'ון מיהרו לענות וצייצו בטוויטר הרשמי: "עשינו הכל כדי להעלות את הביטחון של פ.ס.ז' לקראת ריאל מדריד וככה הם מודים לנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

פואנלברדה בדרך לליגת האלופות?

פואנלברדה מהליגה השלישית כפתה העונה 2:2 על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו במשחק גביע. בחשבון הטוויטר הרשמי של המועדון צייצו אמש: "פ.ס.ז' כבשה פחות מאיתנו בברנבאו. ליגת האלופות לא רחוקה".

טום דיילי עומד להפוך לאבא

המדליסט האולימפי טום דיילי, סנסציית קפיצות למים בנעוריו וזוכה בארד בלבד בלונדון וריו דה ז'נרו, עומד להפוך לאבא. דיילי ובן זוגו, דסטין לאנס בלאק, הודיעו על כך ברשתות החברתיות וזכו ללא מעט כותרות בבריטניה

למי שייכת המזחלת של נבחרת ג'מייקה?

אחת ממאמנות נבחרת המזחלות נשים של ג'מייקה לאולימפיאדת החורף 2018, הסתכסכה עם ראשי האיגוד ועזבה את תפקידה. עד כאן הכל טוב ויפה. אלא שהמאמנת, סנדרה קיריאסיס הגרמניה טוענת שהמזחלת של הנבחרת שייכת לה ומאיימת לקחת אותה איתה, כך שהג'מייקניות לא יוכלו להתאמן. האם אנחנו בדרך לסרט "ג'מייקה מתחת לאפס 2"?

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully