וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: 32 שנה למשחק האגדי של לארי בירד

בארה"ב נזכרים בערב המופלא בו כוכב בוסטון החליט לשחק עם יד שמאל החלשה שלו, ופירק את פורטלנד עם הצגה נדירה. וגם: אוהדי פ.ס.ז' חוגגים במדריד, חקיין של שליט קים ג'ונג און גנב את ההצגה באולימפיאדה

מערכת וואלה!

32 שנה למשחק המפורסם של לארי בירד

על פניו זה אמור היה להיות סתם עוד משחק מול פורטלנד, שהגיעה למפגש מול בוסטון בפורמה נהדרת, עם 14 ניצחונות ב-15 משחקיה האחרונים. הסלטיקס לטשו עיניים אל המפגש מול הלייקרס, יומיים לאחר מכן, ועל כן לארי בירד החליט לשמור חלק מכוחותיו, לאתגר את עצמו ולשחק עם יד שמאל - החלשה שלו - למשך חלקים ארוכים של המשחק מול הבלייזרס. זה הלך לו לא רע בכלל, בלשון המעטה: את הערב ההיסטורי ההוא סיים עם 47 נקודות (10 מ-21 מהשדה), 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, ובוסטון ניצחה 119:120 אחרי הארכה, כשכוכבה, כמובן, התכבד בסל הניצחון. 20 מ-47 הנקודות הללו הושגו עם יד שמאל.

אוהדי פריס סן ז'רמן סופרים את הדקות למשחק המרתק במדריד:

חקיין של שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און גנב את ההצגה באולימפיאדה

הילד של ריאל מדריד גרם לתקרית בברזיל

ויניסיוס ג'וניור, שנרכש על ידי ריאל מדריד תמורת למעלה מ-40 מיליון יורו ויוכל לעבור אליה בקיץ, אחרי שימלאו לו 18, גרם לתקרית בברזיל. החלוץ הצעיר כבש בניצחון של פלמנגו 1:3 על בוטאפוגו בליגת הקריוקה וחגג עם תנועה של בכי. בבוטאפוגו רתחו וזה ההסבר:

ב-2008 פלמנגו ניצחה את בוטאפוגו במשחק שכלל כמה שריקות שנויות במחלוקת. אחרי המשחק אנשי ושחקני בוטאפוגו עמדו מול המצלמות ובזה אחר זה הביעו את מורת הרוח שלהם מהשיפוט. רבים מהם בכו ומאז אוהדי פלמנגו לועגים לבוטאפוגו בתנועות של בכי בכל פעם שהקבוצות נפגשות.

הכעס של ראשי בוטאפוגו היה כל כך גדול, עד שהמועדון הוציא הודעה רשמית שהוא אוסר על פלמנגו להשתמש באצטדיון כדי לארח באצטדיון שלו משחק חשוב במסגרת טורניר מקומי. פלמנגו בדרך כלל משחקת במרקאנה, אבל האחרון תפוס לטובת הופעה. עכשיו החגיגה של וינסיוס עלתה ביוקר ובריו דה ז'נרו מנסים להרגיע את הרוחות.

מי השחית את הרכב של ג'רל מקניל?

הפתרון של אלכסיס סאנצ'ס

במגזין של מנצ'סטר יונייטד ערכו כתבה על אלכסיס סאנצ'ס וראיינו עיתונאי איטלקי שסיקר את אודינזה כשהצ'יליאני הגיע לאיטליה ושיחק שם. העיתונאי, פייטרו אולאוטו, סיפר: "פעם אחת, אחרי אימון, אלכסיס נסע למרכז העיר לערוך קניות. כשהוא יצא מהרכב, הוא גילה שהוא נעל את המפתחות והטלפון הסלולרי בפנים. אני לא יודע מה רוב האנשים היו עושים, אבל אלכסיס פשוט רץ הביתה. ממרכז העיר, לפרברים שלה, מרחק של 8 קילומטר. אנשים פשוט ראו אותו רץ ברחובות ולא הבינו מה הוא עושה".

מחוץ לאצטדיון של יובנטוס מוכרים המבורגרים עם שמות מעניינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully