וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלושה חודשים: נטע לביא חוזר לרוטציה, הצעה תוגש לאלטמן?

14.2.2018 / 9:32

קשר מכבי חיפה שנפצע בתחילת נובמבר ערך אימון מלא וכשיר לשחק. פרד רוטן יחליט האם לשלבו מיידית בסגל. אלטמן עשוי לעזוב את פנאתינייקוס בשל בעיות כלכליות, הירוקים עוקבים

צילום מסך

אחרי תקופה ארוכה של יותר משלושה חודשים בה ישב ביציע בעקבות פציעה, נטע לביא חזר לאימונים מלאים והוא כשיר לשחק. השחקן, שערך את ההופעה האחרונה שלו מול בני סכנין בתחילת נובמבר, בה מתח בצורה חזקה את המפשעה, ערך אתמול אימון מלא וכעת יצטרך פרד רוטן להחליט האם הוא ייכלל בסגל לקראת המשחק מול סכנין, או שימתין שבוע נוסף למשחק מול מכבי נתניה.

לביא, 21, חתם בנובמבר 2016 על חוזה ארוך טווח עד קיץ 2021. חוזהו שודרג ועבר ממתכונת של שכר חייל לחוזה ממוצע של 160 אלף דולר. מיד לאחר החתימה המתוקשרת, במסגרתה הוצג על החולצה "2021", הוא שיחק כמעט בקביעות בהרכב אך חווה ירידה מסוימת יחד עם שאר הקבוצה. העונה, בעקבות הגעת גל אלברמן וגיורגי קוסטדינוב, נפגעו דקות המשחק שקיבל. הוא שותף בארבעה משחקים בלבד עד הפציעה, אך כעת יחזור לרוטציה מחדש.

מצבם של עומר דמארי ועומרי בן הרוש יתברר רק ביום חמישי. אם דמארי יהיה כשיר הוא יפתח בהרכב. בינתיים, עד שיתברר מצבו, ניקיטה רוקאביציה שמשחק בכנף תורגל אתמול בעמדת החלוץ. אטיין ריינן יערוך הופעת בכורה במקום אליסון דוס סנטוס המוצהב, ויפתח לצד רמי גרשון.

ומה לגבי הקיץ? מלבד שמותיהם של טאלב טוואטחה ושמואל שיימן שמועמדים לעמדת המגן השמאלי, מכבי חיפה עוקבת אחר ההתפתחויות בנוגע לעומרי אלטמן. לוואלה! ספורט נודע כי השחקן עשוי את פנאתינייקוס בקיץ וזאת לאור הבעיות הכלכליות שלה. הירוקים עוקבים אחר הנושא. כזכור, אלטמן כבר ניהל מו"מ עם הירוקים בקיץ, אולם בסופו של דבר השהה את תשובתו והירוקים החליטו לרדת ממנו. אם הוא ישוחרר מקבוצתו, חיפה צפויה לפנות לשחקן ולנהל איתו מו"מ. אלטמן שותף העונה ב-17 משחקי ליגה של פנאתינייקוס וכבש שלושה שערים.


עוד בנושא

מכבי חיפה לא האריכה את ההסכם, יניב בריק יהפוך לשחקן חופשי בקיץ
סינטאיהו סלליך יזם שיחה. רוטן הרגיע: "לא לשכוח, אתם בתחתית"

שחקן מכבי חיפה, נטע לביא. יוסי ציפקיס
יהיה בסגל למשחק הקרוב? נטע לביא/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully