וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חקירה של שנים: אנדר הררה וגבי יעמדו למשפט בגין הטיית משחק

קפטן אתלטיקו מדריד וקשר מנצ'סטר יונייטד הם שניים מ-41 נאשמים במעורבות בהטיית משחק בין לבנטה לריאל סראגוסה ב-2011. הפרקליטות בספרד מגבשת כתבי אישום ותדרוש הרחקות לשש שנים

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ולנסיה על לבנטה בסוף השבוע

החקירה המתמשכת של המשחק בין לבנטה לריאל סראגוסה ב-2011 מתחילה לתפוס תאוצה. באותו משחק במחזור האחרון של עונת 2010/11, סראגוסה הייתה חייבת ניצחון חוץ על לבנטה כדי להישאר בליגה והיא אכן עשתה זאת עם 1:2.

זמן רב אחרי אותו משחק, החלו לעלות חשדות בנוגע להטיית התוצאה שלו. הרשויות פתחו בחקירה, אבל נתקלו בקשיים רבים לאורך הדרך. הם חקרו שחקנים רבים וגילו שבחשבונות של כמה משחקני סראגוסה הופקדו סכום כולל של קרוב למיליון יורו. הכסף נמשך לאחר מכן ועל פי החשד עבר לשחקני לבנטה במזומן, אבל לחוקרים לא הייתה הוכחה.

למרות שחלק מהשחקנים של סראגוסה הודו שהם קיבלו סכומי כסף לחשבונות שונים והעבירו אותם לנשיא המועדון (על פי הוראה שלו), החוקרים לא הצליחו להוכיח שהכסף עבר לשחקני לבנטה כדי שהם יסכימו למכור את המשחק. למרות שיתוף הפעולה המלא של שחקני סראגוסה, שהעידו שלא ידעו לאן הכסף מנותב, החקירה הגיעה למבוי סתום. בשלב מסוים היא הושעתה לתקופה ארוכה אבל לאחרונה חלה פריצת דרך.

חוקרי הרשויות בספרד לא הצליחו לעלות על כל הנתיב של הכסף, אבל לאחרונה גילו דוחות כספיים מחשידים של כמה משחקני לבנטה באותה תקופה, בעיקר חופשות אליהן הם יצאו ושבהן לא הוציאו כסף מהחשבונות שלהם - דבר שהעיד על סכומי כסף מזומן שהם מחזיקים. החקירה יצאה לדרך מחדש והפרקליטות בספרד מתכוונת להגיש כתבי אישום נגד 41 אנשים, 28 מתוכם כדורגלנים (חלק מהם כבר פרשו).

גורמים בפרקליטות הדליפו אתמול ל"מארקה" פרטים חדשים ובין היתר סיפרו שהם מתכוונים לדרוש עונשי מאסר בני שנתיים והרחקות מכדורגל לשש שנים. בין הכדורגלנים שכנראה יעמדו למשפט ניתן למצוא את אנדר הררה ממנצ'סטר יונייטד, גבי מאתלטיקו מדריד וויסנטה איבורה מלסטר סיטי. הסיכוי שאחד מהכדורגלנים ירצה עונש מאסר הוא קלוש, אבל הסכנה הגדולה מבחינתם טמון בעונש ההרחקה שדורשת הפרקליטות.

שחקן אתלטיקו מדריד, גבי. GettyImages
שיתף פעולה עם החוקרים. גבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully