וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

111 שערי זכות, 34 ניצחונות. עונת השיא של מנצ'סטר סיטי

גווארדיולה ושחקניו כבר עברו את מספר הניצחונות מהעונה שעברה ואנחנו רק בפברואר. אגוארו המשיך להפציץ גם בבאזל ופפ שוב דרס את השוויצרים. גונדואן דווקא הצטנע: "צריכים להשתפר"

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
הם נראים נהדר. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי עשתה הערב (שלישי) צעד גדול אל עבר שלב רבע הגמר של ליגת האלופות הודות לניצחון 0:4 בחוץ על באזל במשחק שפתח את שלב שמינית הגמר. הגומלין, שייערך במנצ'סטר ב-7.3, לא צפוי לספק לנו הפתעה יוצאת דופן ונראה כי האנגלים יוכלו להתרכז בשבועיים הקרובים בעיקר במאבקי הליגה, שם הם מנסים לסגור את עניין הבטחת האליפות המקומית כמה שיותר מהר. הסיטיזנס כבשו העונה כבר 111 שערים ונראים בלתי ניתנים לעצירה, ומעניין לראות האם הם יוכלו להמשיך לשחק באותה רמה שהם מציגים כרגע.

קפטן מנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפני, אמר בסיום: "היה משחק לא קל. הם משחקים עם חמישה שחקנים מאחור, קצת מזכירים את צ'לסי בסגנון, אבל למשחק ברמת ליגת האלופות עשינו עבודה נהדרת. ברמות האלה מה שחשוב זה לעבור, אז אני שמח שזה הגיע עם תצוגה טובה. עכשיו אנחנו רוצים להוציא תוצאה טובה גם בגומלין, אם המשחק בבית יסתיים בתיקו תהיה לנו תחושה לא טובה".

אילקאי גונדואן שהצטיין עם צמד הוסיף: "התוצאה הייתה אולי מושלמת אבל יש לנו עוד מה לשפר. תמיד קשה לשחק בליגת האלופות, ואחרי שכבשנו שערים הדבר הכי חשוב היה לא לספוג ועשינו זאת. זה נראה ניצחון נוח, אבל לבאזל היו הזדמנויות לא רעות לכבוש".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
"ניקח את הגומלין ברצינות". פפ גווארדיולה/רויטרס

פפ גווארדיולה: "זה שלב שמינית הגמר וניצחון 0:4 בחוץ זו תוצאה נהדרת. זה נכון שאנחנו כמעט ברבע הגמר, אבל שלב שמינית הגמר הוא 180 דקות ואנחנו ניקח את משחק הגומלין ברצינות, למרות שהשגנו תוצאה מצוינת. וינסנט קומפני הוא בחור שאוהב את מה שהוא עושה, לעשות הגנה. יש לו יכולות נפלאות וגם היום הוא נראה טוב מאוד. אילקאי גונדואן שחקן מדהים. בעונה שעברה הוא היה פצוע לחצי עונה, אז אני שמח שהשנה אנחנו מרוויחים אותו מחדש עם הופעות טובות מאוד. לא רק הצמד הרשים אותי בהופעה שלו, אלא האיכות שלו והאישיות שלו על המגרש".

המספרים

* מנצ'סטר סיטי רשמה הערב את הניצחון ה-34 שלה בכל המסגרות - יותר מאשר בכל העונה שעברה (33). ואנחנו רק באמצע פברואר.

* ההפסד 4:0 הוא השני הכי גדול של באזל בבית בליגת האלופות. ההפסד הגדול ביותר היה 5:0 לברצלונה. ומי היה המאמן? פפ גווארדיולה.

* סרחיו אגוארו (הערב שער אחד) כבש העונה בכל ארבעת משחקי החוץ של הסיטי בצ'מפיונס בהם שיחק העונה. השחקן היחיד שהצליח לרשום הישג זהה עבור מועדון בריטי היה דוויט יורק בעונת 1998/9 במנצ'סטר יונייטד.

שחקן מנצ'סטר סיטי אילקאי גונדואן חוגג. רויטרס
"תמיד קשה בליגת האלופות". אילקאי גונדואן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully