וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר ומכבי תל אביב עלו לגמר גביע המדינה

הקבוצה מהצפון הביסה את המעפיל 0:3 ללא תנאי ותנסה לזכות בתואר בפעם השישית ברציפות. הצהובים איבדו יתרון 0:2 במערכות, אבל התעוררו בזמן בדרך ל-2:3 על הוד השרון

זוהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
כמעט איבד את המשחק. בר נצר/אדריאן הרבשטיין

גמר גביע המדינה בכדורעף יפגיש בין מכבי תל אביב להפועל מטה אשר, כך נקבע הערב (שלישי) אחרי חצאי הגמר. זה יהיה הגמר השישי ב-10 השנים האחרונות בין שתי הקבוצות המובילות בענף במילניום הנוכחי.

מכבי תל אביב - מכבי הוד השרון 2:3 (19:25, 13:25, 25:23, 25:23, 12:15)

לאחר שעברה את הפועל כפר סבא בשמינית הגמר במערכה חמישית ולאחר מכן את מ.ס. עילבון בשלוש מערכות בלבד, עשתה הערב הקבוצה של זוהר בר נצר צעד נוסף בכיוון הגביע. הקבוצה מהשרון חזרה מפיגור 2:0 במערכות ל-2:2, אבל בסיום נכנעה לצהובים בפעם הרביעית (מתוך ארבע) העונה. המאמן המנצח, זוהר בר נצר, אמר בסיום: "אחרי המערכה השנייה אמרתי לחבר'ה: 'אתם יודעים מה קורה במצב הזה' ואנחנו מכשילים את עצמנו. כל הכבוד להוד השרון, אבל הכי חשוב שעברנו ואנחנו בגמר".

הפועל מטה אשר/עכו - מנשה/חדרה/עמק חפר 0:3 (13:25, 15:25, 14:25)

האדומים מנעמן לא השאירו לאורחים סיכוי וסגרו עניין בשלוש מערכות קלילות. כץ ושחקניו מסמנים כמטרה גביע שישי ברציפות, אבל ישנה גם מטרה נוספת: להתקרב אל שיאנית הזכיות בגביע המדינה, הפועל המעפיל, שעשתה זאת 12 פעמים ולאחרונה ב-1985. "אנחנו שמחים לעלות לגמר. שיחקנו טוב היום ואני מקווה שנמשיך להשתפר לקראת ההמשך" סיכם כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully