וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אדן הזאר כבש צמד ב-0:3 של צ'לסי על ווסט ברומיץ'

אחרי שתי תבוסות מביכות, האלופה חזרה למקום הרביעי עם צמד רביעי של הבלגי ושער של ויקטור מוזס. אוליבייה ז'ירו בישל בהופעת הבכורה בהרכב. ספרד: צפו ב-0:1 של בטיס על לה קורוניה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של בטיס על דפורטיבו לה קורוניה

צ'לסי התאוששה הערב (שני) משתי התבוסות לבורנמות' ולווטפורד, וחזרה למקום הרביעי בטבלת הפרמיירליג עם ניצחון ביתי 0:3 על ווסט ברומיץ' במשחק שחתם את המחזור ה-27. הקבוצה של אלן פארדיו נותרה עמוק במקום האחרון עם הפסד שלישי ברציפות (בכולם ספגה שלישיות) שהציב אותה מרחק שבע נקודות מחוף מבטחים, והיא גם ללא ניצחון בסטמפורד ברידג' מאז נובמבר 1983.

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג עם אוליבייה ז'ירו. רויטרס
עקף את מוראטה כמלך השערים של צ'לסי בליגה העונה. אדן הזאר חוגג עם אוליבייה ז'ירו/רויטרס

אוליבייה ז'ירו ערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב האלופה וסיפק תרומה ראשונה בדקה ה-25, אז החזיר כדור בנגיעה קלה לאדן הזאר ופינה עבורו את השטח, כשהבלגי ירה בשמאל לפינה של בן פוסטר. ז'ירו נפגע בראשו לקראת סיום המחצית הראשונה והמשיך לשחק עם תחבושת עד שהוחלף על ידי אלברו מוראטה בדקה ה-61.

שתי דקות לאחר החילוף הראשון של צ'לסי, עקב של ססק פברגאס יועד למחליף הספרדי, אך הגיע מהגנת הבאגיז לוויקטור מוזס שבעט פנימה. את התוצאה חתם הזאר בדקה ה-71 עם הצמד הרביעי שלו העונה, כששוב הותיר את פוסטר חסר אונים עם בעיטה חדה מקצה הרחבה. 11 כיבושים לבלגי, שהעלה את מאזנו לשבעה שערים במפגשים עם ווסט ברומיץ', היריבה המועדפת עליו בפרמיירליג, וגם עקף את מוראטה (10) כמלך שערי הקבוצה בליגה.

דניאל סטארידג', אגב, פתח בהרכב במשחקו השני מאז הושאל לווסט ברומיץ' ונאלץ לצאת כבר אחרי שלוש דקות בגלל פציעה. זו הפעם ה-16 שהוא נפצע בחמש השנים האחרונות.

אוליבייה ז'ירו שחקן צ'לסי. רויטרס
סיים בכורה בהרכב עם בישול וחבישה. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

* ספרד: בטיס השיגה ניצחון ליגה שני ברציפות, הפעם 0:1 בחוץ על דפורטיבו לה קורוניה, ושוב זה קרה בזכות לורן מורון, כוכב קבוצת המילואים. החלוץ בן ה-24 הוקפץ לקבוצה הראשונה בגלל החיסורים הרבים בהתקפה, כבש צמד נהדר ב-1:2 על ויאריאל במחזור הקודם והפעם גלש בדקה ה-54 כדי להמשיך פנימה את כדור הרוחב של ג'וניור פירפו ולהשאיר את דפור במקום הלפני אחרון עם שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון. גם הבכורה על הקווים של קלרנס סיידורף לא הועילה למארחת.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully