וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מ.כ. חולון ניצחה 25:30 את הפועל אשדוד במשחק השלמה

אשדוד הובילה בבטחה 11:16 בהפסקה ונראתה בדרך למקום השישי, אבל השוער הוותיק טולי ליבגוט הוביל את המהפך האשדודי וגם כבש פעמיים ממגרש שלם. באר שבע נערכת לחגיגות העלייה

מ.כ. יובלים חולון כדוריד. עמוד הפייסבוק של מ.כ. יובלים חולון, אתר רשמי
ביצעו מהפך. שחקני מ.כ. יובלים חולון/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מ.כ. יובלים חולון

הפועל אשדוד הפסידה הערב (שני) 30:25 למ.כ. יובלים חולון במשחק השלמה מהמחזור ה-13 בליגת העל בכדוריד. אשדוד הוליכה 11:16 בהפסקת המחצית, ונראתה בדרך הבטוחה אל המקום השישי, אבל הפינאלה היה שייך לחולון שביצעה מהפך בזכות השוער הוותיק טולי ליבגוט, שגם הבקיע שני שערים ממגרש שלם.

ליאור גורמן ובראל לנציאנו הצטיינו בצד ההגנתי, כאשר במחצית השנייה חולון ספגה שלושה שערים בלבד במשך כ-20 דקות. בצד ההתקפי בחולון בלטו פיליפ קאלו ועדן ג'ינג'יחשווילי, ודניאל מוסינדי שחקן נבחרת הנוער שכבש 3 שערים. בשורות אשדוד בלטו דארקו דימיטרבסקי עם 7 שערים ועומרי קושמרו עם 4.

ביום שישי ייערך המחזור ה-16 בליגת ווינר: מכבי ראשון לציון תארח את בני הרצליה למשחק המרכזי, הפועל אשדוד תפגוש את מכבי תל אביב, הפועל רמת גן תתמודד עם חולון, מפגש קצוות בין סוגרת הטבלה קרית אונו לבין המוליכה הפועל ראשון לציון ונס ציונה תארח את עירוני רחובות. המפגש בין רמת השרון לקרית מוצקין יתקיים ביום שלישי הבא, עקב משחק הגומלין בשמינית גמר גביע האיגוד האירופי שיתקיים בשבת ב'אורנים' מול קבוצת וסטמאינאיר האיסלנדית.

בינתיים, בבאר שבע כבר מתכננים את חגיגות העלייה ההיסטורית לליגת העל. באר שבע השיגה אמש את הניצחון ה-14 שלה העונה, 26:30 על ארזים רמת גן, והיא זקוקה לעוד ניצחון אחד מול הפועל הדייגים ראשון לציון, סוגרת הטבלה, כדי לחתום באופן רשמי את משימת העלייה. זה יקרה ב-25 בחודש, בהיכל הקונכיה, מפני שבקבוצה לא רצו לקיים את המפגש במקביל למשחק הכדורגל בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים שייערך באצטדיון טרנר הסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully