וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבאלה מחוץ לסגל יובנטוס, קומפני: "סיטי כבר לא הטירונית של המפעל"

ליגת האלופות חוזרת עם שמינית הגמר, פוצ'טינו: "בלתי אפשרי להשוות את טוטנהאם ליובה" (ג', 21:45, ספ' 5). בלם הסיטיזנס מרוצה: "מרגישים בבית במפעל", סאנה נכלל בסגל לבאזל

שמינית הגמר - משחק 1הסתיים13/02/2018
יובנטוס
  • היגוואין (2)
  • היגוואין (9, פנדל)
2:2
  • (35) קיין
  • (71) אריקסן
טוטנהאם
לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי באימון. רויטרס
חזרה מהירה. לירוי סאנה/רויטרס

אחרי המתנה לא קצרה, היא סוף סוף חוזרת אלינו: שלב שמינית הגמר של ליגת האלופות ייצא מחר (שלישי) לדרך עם שני מפגשים מסקרנים ביותר. בראשון, יובנטוס תארח את טוטנהאם לאחד מהמשחקים המעניינים ביותר של שלב הנוקאאוט הראשון, בעוד במשחק השני באזל, אנדרדוג מובהק, תארח את אחת מהקבוצות המרשימות באירופה - מנצ'סטר סיטי.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס באימון. רויטרס
לא יסכנו אותו. פאולו דיבאלה באימון/רויטרס

יובנטוס - טוטנהאם (21:45, ספורט 5)

אחרי שהפסידה בעונה שעברה 4:1 לריאל מדריד בגמר, אלופת איטליה מתחילה את המסע שלה בדרך, אולי, לגמר נוסף, כך היא לפחות מקווה. היא תיאלץ להסתדר ללא בלס מאטוידי, אנדראה ברצאלי וחואן קואדרדו הפצועים, ותנסה להוציא תוצאה טובה במטרה לצאת לגומלין בוומבלי עם יתרון מסוים. פאולו דיבאלה התאמן אך בסופו של דבר לא נכלל בסגל, כשמי שיחליף אותו בהרכב הוא דוגלאס קוסטה ובקישור מתוכנן לשחק רודריגו בנטנקור האורוגוואי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
בא קטן. מאוריסיו פוצ'טינו/רויטרס

הקבוצות מעולם לא נפגשו במסגרת רשמית, ובמשחק הידידות שהתקיים בין הצדדים בתחילת העונה התרנגולים הצליחו לנצח 0:2. טוטהאם מגיעה למשחק עם מצב רוח טוב אחרי הניצחון 0:1 בדרבי הצפון לונדוני על ארסנל. היא תקווה לנצל את חסרונות שחקני המפתח של הגברת הזקנה ולהגיע למשחק הגומלין, אל מול הקהל הביתי, עם יתרון. שחקנה של טוטנהאם ששיחק בעבר ביובנטוס, פרננדו יורנטה, אמר לקראת המשחק: "זה יהיה יום מיוחד עבורי. אני אוהב את יובנטוס. כשעזבתי את מתחם האימונים בכיתי. לא אחגוג אם אכבוש, יובה היא כמו משפחה".

המאמן מאוריסיו פוצ'טינו הנמיך ציפיות במסיבת העיתונאים של טוטנהאם בטורינו: "אי אפשר להשוות בינינו לבין יובנטוס, הם זכו כבר בכל תואר אפשרי ובשלוש העונות האחרונות הגיעו פעמיים לגמר ליגת האלופות. לנו יש קבוצה צעירה ואנחנו בונים פרויקט נחמד, אבל בלתי אפשרי להשוות את ההיסטוריה של המועדונים. אני כל כך שמח להיות בטורינו לראשונה ב-45 שנות חיי, שמעתי על העיר ועל וירלה פיימונטה, העיירה הקטנה ממנה הגיע סבא שלי לארגנטינה. כשהתחלתי את הקריירה שלי כמאמן, המטרה שלי הייתה להגיע לליגת האלופות ולפגוש קבוצה כמו יובנטוס כאן בטורינו. במפגש הזה נלמד אם אנחנו שייך לטופ של אירופה".

הרכבי הקבוצות

    באזל - מנצ'סטר סיטי (21:45, ספורט 5+)

    אלופת שוויץ מנסה לשאוב אופטימיות מהניצחון על מנצ'סטר יונייטד בשלב הבתים, אבל היא יודעת שמצפה לה מבחן קשה ביותר מול אחת מהקבוצות המרשימות ביותר באירופה. הסיטיזנס דוהרים אל עבר האליפות בפרמיירליג, אך רוצים גם להתקדם כמה שיותר בליגת האלופות והם מתחילים את שלב הנוקאאוט עם משחק די קל, לפחות על הנייר. הסגל של באזל מוערך כולו בכ-57 מיליון יורו, בעוד האנגלים שילמו 65 מיליון יורו בחלון ההעברות האחרון על שחקן אחד בלבד - אמריק לאפורט.

    סרחיו אגוארו, שלהט במשחק נגד לסטר סיטי עם רביעייה, יקווה להמשיך בכושר הקטלני שלו במפגש הראשון בין הצדדים אי פעם. בביקורו האחרון בבאזל, בשנת 2008 עם ברצלונה, פפ גווארדיולה ניצח 0:5, והוא ישמח מאוד לצאת עם תוצאה דומה. לירוי סאנה, דויד סילבה, אמריק לאפורט ופביאן דלף כולם בסגל הרחב של האורחים לקראת המשחק, אך רק לקראת שריקת הפתיחה נדע מי מהם יהיו ב-18.

    וינסנט קומפני קפטן מנצ'סטר סיטי במסיבת עיתונאים. רויטרס
    רוצים לפרוץ את השלטון של באיירן, ברצלונה וריאל. וינסנט קומפני/רויטרס

    הקפטן וינסנט קומפני משוכנע שעכשיו, בעונתה השביעית ברציפות בליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי כבר לא טירונית. "סבלנו מחוסר ניסיון, באמת היה לנו קשה בשנים קודמות, אבל דברים השתנו", אמר הבלם הבלגי במסיבת העיתונאים. "אם מתישהו המועדון הרגיש בבית במפעל הזה, אז זה עכשיו. אם נמשיך בביטחון הזה, בסוף נגיע לשם. אנחנו מנסים לפרוץ את השלטון המבוסס של באיירן מינכן, ברצלונה וריאל מדריד".

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully