וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: אס"א תל אביב זכתה בגביע אחרי דרמה גדולה ופנדלים

למרות שאיבדה יתרון 0:5 וראתה את הפועל גוש זבולון חוזרת ל-6:6, אלופת המדינה הניפה את הגביע בפעם השמינית בתולדותיה אחרי 2:4 בבעיטות הכרעה. הפועל יקנעם זכתה בגביע המדינה לנשים

פטריסיה בן עזרא. פטריסיה בן עזרא,
סוף טוב, הכול טוב. אס"א תל אביב/פטריסיה בן עזרא

אס"א תל אביב זכתה הערב (ראשון) בגביע המדינה אחרי דרמה גדולה ו-2:4 בפנדלים. האלופה כבר הוליכה 0:5 ברבע השני, אך ראתה את הפועל גוש זבולון חוזרת לעניינים ומשווה ל-6:6 ברבע האחרון. יהל מורוביץ להב הבקיע את פנדל הניצחון, ואס"א חגגה בענק לאחר שגם אורי רז, יריב זוננשטרן וניתאי כהן כבשו בדו קרב. זבולון מצאה פעמיים את הקורה לצד שתי הבקעות של אור קרן ונמניה פטקוביץ.

המצטיין של המשחק, שוער אס"א אלכס מלכיס, הודה: "אשקר אם אומר שלא חששתי שאנחנו כבר הולכים לאבד את המשחק. פשוט הפסקנו לשחק אחרי ה-0-5. חשתי שיש לי אחריות כשוער ועודדתי את החברים, אבל חוץ מזה יש לנו אמונה ביכולתנו".

מנגד, מאמן המפסידה טל גרודמן, ניסה להסביר את הקאמבק המדהים: "אנחנו חיות רעות. ידענו כל הזמן שזו לא היכולת האמיתית שלנו ולא נשברנו".

לפני כן, זכתה בגמר הנשים הדאבליסטית מהעונה שעברה, הפועל יקנעם - אחרי שהביסה 2:10 את אס"א תל אביב. שונית סטרוגו, הקפטנית-עוזרת המאמן של הסרבי מילוש ברדיץ, היתה גם המצטיינת עם 4 שערים, אותה כמות כמו אביגייל פליקס, בנוסף לשער אחד של אופק גולן ונועה בן דוד. לאס"א כבשה שיר אזולאי צמד. 1,000 צופים חזו בשני המשחקים בווינגייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully