וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיונגצ'אנג: ביקורות קשות על קיום גמר בגלישה למרות רוחות עזות

ג'יימי אנדרסון זכתה בזהב, אחרי גמר בו מרבית המתחרות נפלו בשל התאים הקשים: "זה היה לוטו, חוסר אחריות". המשלחת הקנדית זכתה בזהב ראשון בתחרות, בגמר ההחלקה האומנותית הקבוצתי

"באדיבות YES ו-EUROSPORT"

אירועי אולימפיאדת החורף בפיונגצ'אנג נמשכו הלילה (בין ראשון לשני) וסיפקו מספר סיפורים מעניינים. נבחרת קנדה זכתה במדליית הזהב ראשונה במשחקים בדרום קוריאה, אחרי הופעה דומיננטית בגמר ההחלקה האומנותית הקבוצתי, אליו לא הצליחה להעפיל הקבוצה הישראלית. הקנדים סיימו שבע נקודות לפני רוסיה (שמתחרה תחת הדגל האולימפי) אחרי שהגיעו במקום הראשון בשלוש מארבע התחרויות שהרכיבו את הגמר, בעוד בארד זכתה ארצות הברית.

גמר גלישת הפריסטייל לנשים נערך למרות רוחות עזות. האלופה מ-2014, ג'יימי אנדרסון האמריקאית, זכתה שוב בזהב וחוץ ממנה כל המתחרות התרסקו לפחות פעם אחת במהלך האירוע. "זה לא היה לגבי מי שהייתה הכי טובה", אמר השדר שהעביר את הגמר עבור BBC, "כל העניין היה מי תזכה לתנאים טובים יותר ותצליח לשרוד. זה לוטו, היה חסר אחריות להמשיך עם זה".

מרבית המתחרות התלוננו על התנאים בסיום, לאחר שרק חמש מתוך ה-25 שהתחרו הצליחו לסיים את הגלישה הראשונה שלהן מבלי ליפול. אוסטרית בשם אנה גאסר, שנחשבה כמועמדת למדליה וסיימה רק 15, אמרה: "אני לא חושבת שהייתה תחרות הוגנת, אני מאוכזבת מהמארגנים שנתנו לנו להתחרות כך. מנקודת המבט שלי, זו לא הייתה תצוגה טובה של הגלישה הנשית".

גולשת שלג אמריקאית ג'יימי אנדרסון. רויטרס
שרדה את התנאים הקשים. ג'יימי אנדרסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully