וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ורונאלדו בסכנה? פפ: "דה בראונה צריך להיות מועמד לכדור הזהב"

הקשר הבלגי הנפלא מככב בסיטי עם 14 בישולים ו-7 שערים ומאמנו לא חסך בשבחים: "הוא לא מתעלה רק במשחק אחד, קשה למצוא עוד שחקנים כמוהו באירופה". דה בראונה: "רק רוצה לזכות בתארים"

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. רויטרס
בטופ 3 בעולם? דה בראונה/רויטרס

סרחיו אגוארו משך באופן טבעי את מירב תשומת הלב במחזור הפרמיירליג החולף עם רביעייה מהדהדת לרשת של לסטר האומללה, אך ה-כוכב הגדול של מנצ'סטר סיטי ושל הליגה כולה הוא לדעת רבים קווין דה בראונה, הקשר הבלגי הנפלא שמוליך את הפרמיירליג עם 14 בישולים אליהם הוא הוסיף 7 שערי ליגה והוא המוח שמאחורי הקבוצה שכבשה 79 שערים ב-27 משחקים.

פפ גווארדיולה מאמנו של דה בראונה נשאל האם הכוכב הבלגי ראוי להיות מועמד לתואר כדור הזהב - פרס המוענק לשחקן הטוב ביותר שאותו חולקים בעשור האחרון רק ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. גווארדיולה, המאמן שטיפח את מסי בברצלונה וגם אימן שחקני על כמו לבנדובסקי, אריאן רובן, צ'אבי, אינייסטה ואחרים, אמר: "אין ספק שהוא צריך להיות מועמד לתואר של כדור הזהב. זה לא משחק אחד שבו הוא מתעלה, זו עונה שלמה, הוא משחק באותה צורה בכל מחזור. הוא יודע וכולם יודעים שכדי להיות שם צריך לזכות בתארים. בצורה שהוא משחק, קשה למצוא עוד שחקן כמוהו באירופה".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם קווין דה בראונה. רויטרס
לא חסך בשבחים. גווארדיולה והכוכב הבלגי/רויטרס

ומה היה לדה בראונה עצמו להגיד? הבלגי הצטנע כשאמר: "אעשה את הכול כדי לזכות בתארים עם הקבוצה הזו. מה שיקרה לאחר מכן זה בונוס. אני מאוד שמח מהדרך שבה הדברים עובדים עבורי, אני משחק בדרך הזו בגלל שהקבוצה משחקת בדרך הזו".

הבלגי שיבח על הדרך את סרחיו אגוארו כשאמר: "ראיתי אותו כבר כובש חמישייה ב-20 דקות מול ניוקאסל בעונה שעברה. כשהוא בזון, הוא השחקן הכי טוב מבחינתי. הוא כבש ארבע או חמש עונות ברציפות 20 גולים לפחות בפרמיירליג - אין יותר גדול מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully