וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה חודשים לאחר שילדה: סרינה וויליאמס חזרה למגרשי הטניס

לראשונה מאז זכתה באליפות אוסטרליה בשנה שעברה ועם ביתה ביציע, האמריקאית השתתפה במשחק רשמי, כאשר הפסידה יחד עם ונוס במשחק זוגות לפרוטוקול: "מרגישה טוב יותר משחשבתי שארגיש"

טניסאית אמריקאית סרינה וויליאמס. GettyImages
זכתה לעידוד מסיבי. סרינה וויליאמס/GettyImages

חמישה חודשים לאחר שילדה את ביתה הבכורה, סרינה וויליאמס שבה הלילה (בין ראשון לשני) לשחק טניס מקצועני, כאשר שיתפה פעולה עם אחותה ונוס במסגרת גביע הפדרציה. חזרתה של זוכת 23 תארי הגרנד סלאם התאפשרה בזכות העובדה שהאמריקאיות כבר הבטיחו את ניצחונן במפגש בסיבוב הראשון מול הולנד (בזכות שני ניצחונות של ונוס), ולכן ההפסד 6:2, 6:3 לא הפריע להן להעפיל לחצי הגמר מול צרפת.

ביתה של סרינה וויליאמס אלכסיס אולימפיה. GettyImages
הבת, אלכסיס אולימפיה, ביציע/GettyImages

התוצאה ללא ספק הייתה הגורם השולי בקאמבק המרגש הזה, וסרינה זכתה לעידוד מאסיבי מצד הקהל שמילא עד אפס מקום את המגרש בצפון קרולינה. אחרי שכבר דחתה את החזרה למגרשים פעם אחת, והחליטה לא להשתתף באליפות אוסטרליה ולהעניק לעצמה עוד קצת מנוחה, סרינה רשמה את המשחק התחרותי הראשון שלה מאז שזכתה באוסטרליה בשנה שעברה. בשבוע שעבר היא אמרה שטרם החליטה אם להשתתף בשלושת טורנירי הגרנד סלאם הנותרים השנה.

"בכנות, אני מרגישה טוב יותר משחשבתי שארגיש", אמרה הטניסאית הגדולה בכל הזמנים, "זה מרגיש כמו ההתחלה, מרגישה שעשיתי צעד בכיוון הנכון". על כך שביתה נכחה במגרש וצפתה בה, אמרה: "לא ניהלתי טוב את הזמן שלי, אחשוב איך לשפר את זה בעתיד. זו הפעם הראשונה שאני מטיילת איתה, זה לא היה קל. בכל מקרה, זה נהדר שהיא פה ושהיא ראתה אותי משחקת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
טניסאיות אמריקאיות סרינה, ונוס וויליאמס. GettyImages
חזרו לשתף פעולה. סרינה ו-ונוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully