וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ מהלל את סלאח ופירמינו: "הצורה בה הם עובדים מדהימה"

השניים בישלו אחד לשני ב-0:2 של ליברפול על סאות'המפטון, מאמנם: "הם נהנים מהסגנון שלנו וחשובים לנו. המאבק על המקום השני יהיה בינינו לבין מנצ'סטר יונייטד, זה מלהיב"

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו חוגגים. רויטרס
לוהטים. פירמינו וסלאח/רויטרס

רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח המשיכו את העונה הנפלאה שלהם אמש (ראשון), כשהוליכו את ליברפול ל-0:2 על סאות'המפטון. המייטי רדז שבו למקום השלישי בטבלה, מרחק שתי נקודות בלבד ממנצ'סטר יונייטד, לאחר שהמצרי בישל לברזילאי (6) את שערו ה-20 העונה, פירמינו החזיר לו עם בישול בעקב לאחר מכן (42), בדרך לשערו ה-29 העונה של סלאח בכל המסגרות.

"הם חשובים לנו", אמר יורגן קלופ על צמד כוכביו. "מה שאני אוהב כמובן זה את הכישורים והגישה שלהם, אבל הצורה בה הם עובדים מדהימה. הם נהנים מהסגנון שלנו, אין ספק. זו ליגה כל כך חזקה, ואי אפשר להגיע למקום השלישי בלי שחקנים פנטסטיים, והם שניים כאלה".

על המאבק על המקום השני אמר המנג'ר הגרמני: "אנחנו לא רחוקים, זה יהיה מאבק בינינו לבין יונייטד, נשחק מולם עוד פעם אחת לפני סוף העונה. זה מלהיב. אני שמח מאוד שלקחנו שלוש נקודות". על ההופעה של וירג'יל ואן דייק, שפגש את האקסית, אמר קלופ: "הוא תפקד טוב מאוד, הוא התמודד עם המצב בצורה פנטסטית. הקהל מקשה על היריבים, אבל אני לא חושב שהיה לו קשה מדי".

סלאח עצמו הוסיף: "היה חשוב לנו להתחיל היטב, צריך להמשיך ככה. כשאתה מבקיע ב-10-15 הדקות הראשונות הכל נהיה קל יותר ויש פחות לחץ. בתחילת העונה אמרתי שאני רק רוצה לעזור לקבוצה, וכשאני מבקיע אני עוזר, מן הסתם".

עוד בנושא:

אנגליה: ליברפול חזרה למקום השלישי עם 0:2 על סאות'המפטון בחוץ
הקללה על מוריניו נמשכת, פוגבה חוטף: "מתרוצץ על הדשא ללא תכלית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully