וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך הסלים בליגה הספרדית: העונה הנהדרת של סילבן לנדסברג

אחרי עוד תצוגת קליעה נהדרת במדי אסטודיאנטס, הפעם עם 29 נקודות מול בטיס, מוליך אקס מכבי תל אביב את טבלת הקלעים באחת הליגות החזקות בעולם עם 19.5 לערב. טייריס רייס בכל זאת עקץ

שחקן אסטודיאנטס סילבן לנדסברג. עמוד הפייסבוק של אסטודיאנטס, אתר רשמי
בישראל מתחרטים? לנדסברג/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של אסטודיאנטס

בזמן שהישראלים של מכבי תל אביב והפועל ירושלים לא מרשימים העונה יתר על המידה, וזאת בלשון המעטה, סילבן לנדסברג עושה חיל בספרד. אמש (ראשון) סיפק אקס מכבי תל אביב את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה באסטודיאנטס, כשהפציץ 29 נקודות על הראש של בטיס והוליך את קבוצתו לניצחונה השמיני העונה, עם 83:89.

לנדסברג עשה זאת עם 4 מ-10 ל-2, 5 מ-8 ל-3 ו-6 מ-6 מהעונשין, כשעל הדרך הוסיף גם שישה ריבאונדים לצד איבוד בודד. המספרים הללו סידרו לו מדד של 34, ובעיקר, עזרו לו לבסס את מעמדו כסקורר הטוב ביותר בספרד העונה. לנדסברג מוליך את טבלת מלך הסלים ב-ACB עם 19.5 לערב, יותר מגארי ניל (18.4) וטוקו שנגיילה (17.6) הדולקים בעקבותיו. בעמודת המדד הוא מדורג חמישי, עם 15.8 לערב, כשאל הנקודות הוא מוסיף גם 2.7 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק העונה.

לאקס מכבי תל אביב היו העונה לא פחות מעשרה משחקים בהם קלע 20 נקודות או יותר בספרד, כולל הופעות של 33 נקודות מול חובנטוד בדאלונה, 27 מול ברצלונה, 28 מול בטיס, 29 מול מלאגה ו-29 מול ריאל מדריד.

בליגת האלופות של פיב"א מדורג לנדסברג במקום השביעי בטבלת מלך הסלים, עם 16.8 לערב, אליהם הוא מוסיף 2.7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

טייריס רייס עוקץ: "שיא קריירה ללנדסברג באסיסטים... 2"

והתשובה של לנדסברג:

את דווין סמית' זה הצחיק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully