וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הפסידה בפעם השלישית ברציפות - 2:0 בבית לראן

המדורגת רביעית המשיכה לשקוע ופספסה הזדמנות להתקרב למונאקו ומארסיי הנאבקות עמה על הכרטיסים לליגת האלופות. ליל עלתה מעל הקו האדום עם 2:2 בנאנט, 1:2 לשטרסבורג על טרואה

שחקני ראן חוגגים. רויטרס
הפתעת המחזור. שחקני ראן חוגגים/רויטרס

ליון המשיכה לאבד גובה הערב (ראשון) כשהפסידה בפעם השלישית ברציפות - 2:0 לראן בסיום המחזור ה-25 בליגה הצרפתית. עוד לפני כן, ליל חילצה נקודה חשובה ועלתה מעל הקו האדום עם 2:2 בנאנט, ושטרסבורג התרחקה מעט מהתחתית עם 1:2 ביתי על טרואה הלפני אחרונה.

השופט אמורי דלרו צועק על נביל פקיר שחקן ליון. רויטרס
הרבה עצבים בליון. נביל פקיר חוטף בראש מהשופט אמורי דלרו/רויטרס

ליון - ראן 2:0

הפסד ליגה שלישי ברציפות לליון, שממשיכה להתרחק ממונאקו ומארסיי שנאבקות עמה על הכרטיסים לליגת האלופות. גם ראן הגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים, כולל אחד לפריס סן ז'רמן בחצי גמר גביע הליגה, אבל ווהבי חאזרי הטוניסאי ניצל טעות קשה של הבלם מרסלו שנגח לאחור, חטף את הכדור והכניע את אנתוני לופס. ממפיס דפאי נכנס עם פתיחת המחצית השנייה כדי להציל את ליון והדביק כדור למשקוף, כשהשוער הצ'כי תומאש קובק הוסיף שלוש הצלות נהדרות. קובק גם בעט כדור ארוך בתוספת הזמן לעבר שני שחקני התקפה, ובסיום המהלך בדקה ה-94 לקח ג'יימס סיליקי את הריבאונד מבעיטה ראשונה שלו וחתם את התוצאה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דיאפרה סאקו שחקן ראן לפני ברטרן טראורה שחקן ליון. רויטרס
הליגה בורחת לליון. ברטרן טראורה המתוסכל מאחורי דיאפרה סאקו/רויטרס

נאנט - ליל 2:2

המארחת ניצחה את ליל רק פעם אחת ב-17 המפגשים האחרונים, וגם הפעם לא השכילה לעשות את זה למרות שהובילה פעמיים. הארגנטינאי המצוין אמיליאנו סאלה העלה את נאנט ליתרון בדקה ה-16 וכבש את שערו ה-10 העונה בנגיחה בדקה ה-71, אבל לבו מותיבה הדרום אפריקאי נגח בדקה ה-68 וחגג שער בהופעת הבכורה אחרי שחזר מוולנסיין, והמחליף ניקולא פפה סובב את השוויון השני של ליל בדקה ה-81. נאנט חזרה למקום החמישי למרות משחק בית שלישי רצוף ללא ניצחון, ליל במקום ה-16.

שטרסבורג - טרואה 1:2
לשטרסבורג: ז'אן אודה אהולו (65), ז'רמי בלאיאק (69). לטרואה: אדאמה ניאן (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully