וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "יהיה קרב קשה". פניני: "קבוצות לא נהנות לשחק מולנו"

ירושלים וחולון דרוכות לקראת חצי גמר הגביע (שני, 21:15, ספורט 5+). וולדן יזדקק לניתוח ועלול להיעדר מספר חודשים. דייסון: "נרגש מאוד, בכל ערב מישהו מאיתנו מסוגל להתעלות"

one

חצי גמר גביע המדינה השני יפגיש מחר (שני) את הפועל ירושלים, הפיינליסטית מהעונה שעברה, ואת הפועל חולון (21:15, שידור ישיר בספורט 5+). שתי הקבוצות נפגשו חמש פעמים בעבר בגביע המדינה, כולל בחצי גמר הגביע בעונה שעברה, כשירושלים מנצחת שלוש פעמים, וחולון מנצחת בשני מפגשים. העונה נפגשו שתי הקבוצות פעם אחת בסיבוב הראשון בליגה בבירה, כשירושלים מוחקת יתרון חולוני ברבע האחרון בדרך לניצחון דרמטי 86:88.

הפועל חולון מגיעה למשחק אחרי שהודחה בצורה דרמטית מאירופה ותרצה לשים את האכזבה מאחוריה. הסגולים נחתו בישראל ביום חמישי, אחרי ההפסד הגורלי בגרמניה לאולדנבורג, והחלו להתאמן ביד אליהו מיום שישי. במועדון יודעים שהמפתח העיקרי שלהם לניצחון יהיה היכולת ההגנתית הלא מרשימה שהם מציגים מאז תחילת העונה, ומקווים שבמעמד כזה יוכלו להעלות את רמת הריכוז. הסגולים יופיעו גם למשחק הנוכחי עם שלושה זרים בלבד אחרי הפציעה בברך של קורי וולדן, כשאת מפתחות לעמדה מספר 1 ו-2 חולקים ארבעה שחקנים - טו הולוואי, שלומי הרוש, תמיר בלאט וחנן קולמן. אגב, לפני המשחק חולון הודיעה כי וולדן יזדקק לניתוח, שלאחריו יתברר אם ייעדר בין 4 ל-6 שבועות או לחילופין כמה חודשים. לפחות 2,500 חולונים צפויים לדחוף את קבוצתם במשחק.

גיא פניני אמר לקראת המשחק: "הניסיון שלי לא מזיק. אני פה בשביל לתת מהנסיון במעמדים האלה. מרגש להיות בחצי גמר עם קבוצה כמו הפועל חולון. מחר צריך לעשות את הדברים הנכונים. אני בטוח ששתי הקבוצות רוצות לבוא מחר ולהכתיב את הקצב מהרגע הראשון. אנחנו בעונה טובה ובכושר טוב, וקבוצות לא נהנות לשחק מולנו אבל צריך להביא את זה מחר למגרש".

פניני הוסיף: "מעמדים כאלה מוכרעים על דברים בסיסיים, על אינטנסיביות, על אגרסיביות. זה חצי גמר ויש תואר על הרצפה וצריך לקחת אותו. עברתי כל כך הרבה במשחקים האלה, אז אני מרוכז בדבר אחד. אם אתרכז בכל הדברים שמסביב, זה יוציא אותי מפוקוס".

שחקן הפועל חולון גיא פניני. ברני ארדוב
הרבה נסיון. פניני/ברני ארדוב

מזה כמעט חודש וחצי מחכים בהפועל ירושלים לשבוע הנוכחי במטרה לרשום נקודה חיובית ראשונה בעונה העגומה שעוברת על האלופה. ירושלים הודחה מאירופה בצורה מוקדמת, פיטרה מאמן אחרי מספר משחקים מצומצם, וגם במשחק הגדול שהיה להם בליגה בבית, נגד מכבי תל אביב, לא הצליחה לנצח. בהחלטה משותפת של הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה הוחלט שלא להתאמן ביד אליהו לפני המשחק, ולערוך את האימון המסכם בארנה, כשאחת השאלות הגדולות שעומדת לפני ההתמודדות היא מידת כשירותו של טרנס קינזי, שלא שיחק במדים האדומים מאז סוף דצמבר, וגם אם יהיה כשיר, לא ברור האם יקבל דקות ממודי מאור. ההערכות הן שכ-3,000 אוהדים אדומים ידחפו את האלופה במשחק.

"חיכינו לזה כל השנה, אין מישהו שלא מתרגש מהמעמד הזה", אמר ליאור אליהו. "זה משחק מוזר כי יהיו קהלים של כל הקבוצות, זה משחק מאוד מיוחד. יש תואר על הרצפה, זה מתחיל נגד חולון במשחק מאוד קשה, אני מקווה שנעבור אותו. חולון קבוצה עיקשת וקשה, השנה הם עוד יותר טובים משנים קודמות, עם שחקנים עם יותר ניסיון, ספסל עמוק, זה אחד המשחקים הכי קשים שיכולנו לקבל ויהיה קרב קשה".

ג'רום דייסון הוסיף: "אני נרגש מאוד, חיכינו למשחק הזה. בשנה שעברה פספסנו את הגביע ואנחנו יודעים מה צריך לעשות. צריך לשחק הגנה אגרסיבית ולא לאפשר להם נקודות קלות. יש פה חבורה מצוינת ובכל ערב מישהו יכול להתעלות, אני אעשה את הטוב ביותר שלי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
דרוך. אליהו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully