וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה החולצה שתייצג את ה-"ביג סטארט ישראל" בג'ירו ד'איטליה 2018

במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה במילאנו ביריד התיירות של איטליה, בשיתוף לשכת התיירות הישראלית במדינה, הוצגה החולצה המעוטרת בכל הנקודות המרכזיות בהן ירכבו בישראל 176 מהרוכבים

החולצה שתייצג את ה-"ביג סטארט ישראל" בג'ירו ד'איטליה 2018. ג'ירו,
החולצות בג'ירו ד'איטליה/ג'ירו

בפתיחתו של "Bit - יריד התיירות השנתי של איטליה, התקיימה מסיבת עיתונאים של לשכת התיירות הישראלית באיטליה יחד עם נציגי RCS הגוף שאמון על ארגונו והפקתו של מרוץ הג'ירו ד'איטליה, ממרוצי האופניים החשובים בעולם, והמגזין 'גזטה דלו ספורט', במסגרתה הוצגה לראשונה החולצה הרשמית "Maglia Big-Start" שתסמל את שלבי המרוץ בישראל.

החולצה שתימכר בכל העולם ושכבר עכשיו יש לה ביקוש רב, עוצבה על ידי המעצבת הישראלית אריאלה משיח לבקשת "Castelli", היצרן האיטלקי הרשמי של חולצות המרוץ. חולצת ה"ביג סטארט" מעוטרת בכל הנקודות המרכזיות בהן ירכבו בישראל 176 מהרוכבים הטובים בעולם, בין היתר ירושלים, באר שבע, חיפה, אילת, עם כיתוב ייחודי ואלמנטים נוספים.

ביתן ישראל ביריד מארח השנה את הג'ירו ד'איטליה לרגל יציאתו מגבולות אירופה לראשונה בהיסטוריה והזנקתו מירושלים ב-4 במאי, ובאירוע נכחו בין היתר עופר זאקס שגריר ישראל באיטליה, פייר ברגונזי סגן העורך הראשי של ה'גזטה דלו ספורט' האחראי על תחום האופניים ואביטל קוצר אדרי, מנהלת לשכת התיירות הישראלית במילנו.

החולצה שתייצג את ה-"ביג סטארט ישראל" בג'ירו ד'איטליה 2018. ג'ירו,
באדיבות: ג'ירו ד'איטליה/ג'ירו

במסגרת מסיבת העיתונאים, מבקרי הביתן זכו לגעת מקרוב בגביע ההיסטורי של התחרות, לרכוב וירטואלית עם נוף הנגב מולם, לטעום מעוגה ייחודית שהוקדשה לאירוע פרי יצירתו של השף המפורסם והטלנט הטלוויזיוני ארנסט פרידריך קנאם, ולחזות מקרוב בחולצות הרשמיות של המהדורה ה-101 של המירוץ. נזכיר כי בחודש שעבר נחשפה קולקציית החולצות של הג'ירו ד'איטליה 2018 במסגרת שבוע האופנה של מילאנו וביניהן ה-'maglia rosa' המפורסמת, המוענקת לזוכה בדירוג הכללי בכל מקצה, ושלצד החולצות הנוספות של המנצחים, עברו לא מעט שדרוגים וחידושים.

המרוץ היוקרתי יתקיים בישראל ביוזמת הפילנתרופ היהודי-קנדי ונשיא הכבוד של ה-"Big-Start" ג'ירו ד'איטליה סילבן אדמס, שהצליח לרתום לפרויקט מספר משרדי ממשלה, רשויות וגופים ובראשם משרדי התיירות, האוצר, התרבות והספורט, המשרד לביטחון פנים והעיריות תל אביב וירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully