וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם פריס: פיטר פלצ'יק הפסיד בקרב על מדליית הארד

הג'ודוקא בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג הגיע לקרב המכריע דרך בית הניחומים, אך הפסיד בניקוד זהב לצרפתי סיריל מארה, שניצח את אורי ששון באליפות העולם. שגיא מוקי ניצח פעמיים והודח

פיטר פלצ'יק עם אורן סמדג'ה. יח"צ,
מוכן לאליפות אירופה שתיערך בישראל באפריל. פיטר פלצ'יק עם אורן סמדג'ה/יח"צ

המשלחת הישראלית בג'ודו סיימה הערב (ראשון) את השתתפותה בגרנד סלאם פריס ללא מדליות, אחרי שפיטר פלצ'יק הגיעה לקרב על הארד בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג והפסיד שם לסיריל מארה הצרפתי. בשבת הודחו שמונה נציגים ישראלים, ביניהם תמנע נלסון לוי הייתה הכי קרובה עם הפסד בקרב על הארד מבית הניחומים, והיום הגיע תורם של פלצ'יק ושגיא מוקי להשתתף.

פלצ'יק פגש כאמור בקרב המכריע את מארה הצרפתי, מי שהדיח את אורי ששון בקרב הראשון באליפות העולם בנובמבר. השניים גררו את הקרב לניקוד זהב, כאשר 42 שניות בתוך תוספת הזמן הזו ביצע מארה תרגיל שסידר לו ניקוד ווזארי ואת המדליה. פלצ'יק ניצח בסיבוב הראשון את הגרמני פיליפ גלנדי שספג שלושה עונשים וגבר בווזארי על היפני קנטארו אידה, אך ברבע הגמר הפסיד בניקוד זהב לקרואטי זלטקו קומריץ' ונשלח לבית הניחומים, שם ניצח בניקוד זהב את הבלארוסי מיקיטה סביריד כדי להגיע למפגש עם מארה.

גם מוקי (עד 81 ק"ג) הפסיד בקרב השלישי, אך בגלל ריבוי המשתתפים בקטגוריה זו לא היה מדובר ברבע גמר ולכן הוא לא המשיך לבית הניחומים. מוקי ביצע שני איפונים כדי לנצח את דורין גוטונואגה הרומני ואת זבדה רחביאשווילי הגאורגי, אבל הפסיד בניקוד זהב ליפני סוטארו פוגיווארה בגלל שלושה עונשים.

מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה אמר: "הופעה טובה של פיטר לאורך כל התחרות, אני שמח שבכל טורניר גדול יש לנו ספורטאי אחר שמתמודד על מדליה. פיטר אמנם הפסיד את הקרב, אבל יצא גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully