וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אורי אוזן התפטר מקבוצת הנוער. הקבוצה תתבע את גידי קאניוק אישית

11.2.2018 / 13:04

מאמן הנוער נפגש עם ההנהלה והתפטר: "רוצה לאמן קבוצת בוגרים". ניצן דמארי יחליפו, עומר גולן יסייע. הבוררות עם אליסון דוס סנטוס חודשה והתביעה נגד הקשר תוגש רשמית. גם סוכנו לשעבר עשוי לתבוע

אורי אוזן בריאיון לתכנית "טוכמן וחמי"/צילום: מערכת וואלה

אכזבה גדולה במכבי פתח תקוה בעקבות ההפסד אמש (שבת) לבני יהודה, שהרחיק את חלום הפלייאוף העליון. בסיום המשחק אתמול נותרו השחקנים דקות ארוכות בחדר ההלבשה. הקבוצה רחוקה כעת תשע נקודות מבני יהודה ושמונה ממכבי נתניה שבמקום השישי, אך לה משחק חסר. "נותרו עוד ארבעה משחקים. כדי לדבר על פלייאוף עליון נצטרף לקחת בין עשר ל-12 נקודות, וגם זה לא מבטיח העפלה. יש את באר שבע ומכבי תל אביב, לכן הסיכוי כמעט אפסי", אמרו שחקנים בסיום. אבי לוזון נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. תמשיכו להאמין". נקודת האור במשחק הייתה שוב לידור כהן. "הוא היה הטוב במגרש", אמרו בפתח תקוה על החלוץ והקפטן.

עוד בנושא:

אבוקסיס: "לא פוחדים מכניסה לפיגור". מימר: "סולומון ילד שילמד לקבל חילופים"
ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

שרון מימר, מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יכול להיות מאוכזב. שרון מימר/ברני ארדוב

מי שיכול להיות מאוכזב מאוד מההפסד הוא כמובן שרון מימר. כפי שפרסמנו בעבר, חוזהו של המאמן קובע כי במידה ולא יעלה לפלייאוף העליון חוזהו לעונה הבאה לא יתחדש אוטומטית ויסתיים בתום העונה. יחד עם זאת, במועדון יקבלו החלטה רק בסיום העונה, משום שהתחושה הרווחת במועדון היא שמימר עושה עבודה טובה במחזורים האחרונים ואולי כדאי להשאירו יחד עם רוב הסגל שחתום לעונה הבאה.

במועדון יתעסקו בימים הקרובים בשני עניינים משפטים - הראשון קשור לבלם אליסון דוס סנטוס. היום נערך דיון נוסף בבוררות בין הצדדים, בו תובעת מכבי פתח תקוה פיצוי מבלם מכבי חיפה בעקבות מעברו בקיץ. בפתח תקוה טוענים כי ברשותם הוכחות נוספות בנוגע לסיכום עם הבלם בקיץ. לטענתם, הפרת ההסכם לכאורה פגעה במועדון תדמיתית ומקצועית. יש לציין כי מדובר בדיון נוסף וההערכה היא שהתיק לא ייסגר בשבועות הקרובים. דוס סנטוס מיוצג על ידי עו"ד רועי רוזן.

הנושא השני קשור לתביעה נגד גידי קאניוק. כזכור, לקראת סוף חלון ההעברות נחשף בוואלה! ספורט כי קאניוק חתום על מסמך משפטי לפיו יוכל לחתום בקובצה אחרת בישראל רק אם יפקיד בידי המועדון פיצוי של חצי מיליון יורו. אחרי התייעצות משפטית, פתח תקוה החליטה לתבוע אישית את השחקן וכרגע התביעה לא תוגש גם נגד מכבי תל אביב. במועדון טוענים כי יש להם אפשרות לתבוע גם את סגנית האלופה משום שהתנערה מהסעיף הזה, אך מי שחתום על הסעיף הזה כרגע הוא השחקן עצמו. "הוא ישלם עד השקל האחרון, מקווים בשבילו שמכבי תל אביב עומדת מאחוריו", אמרו במועדון. במועדון קיבלו מידע לפיו גם סוכנו של השחקן לשעבר, דודו דהאן, מתכוון להצטרף לתביעה נגדו. דהאן טוען כי קאניוק התחמק מהסכם הייצוג איתו ודורש נתח מעסקת העברתו למכבי תל אביב.

בנושא אחר, מאמן קבוצת הנוער אורי אוזן נפגש הבוקר עם ראשי המועדון והודיע להם כי החליט להתפטר מתפקידו. אוזן, שהודיע בתחילת השנה כי זו תהיה השנה האחרונה שלו בתפקיד אימון קבוצות נוער, הסביר בשיחה עם שינו זוארץ שהוא מיצה את תפקידו ושהוא מתכוון לקחת הפסקה קטנה ולאחר מכן להתמקד באימון קבוצות בוגרים. מי שיחליפו הוא עוזרו ניצן דמארי, בלם הקבוצה לשעבר, כשעומר גולן יסייע לו בכל הדרוש.

אוזן אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "החלטתי להפסיק עם קבוצת הנוער. אני לוקח הפסקה קצרה מאימון במטרה לאמן קבוצת בוגרים". בהמשך אמר אוזן לתוכנית הפייסבוק של "טוכמן וחמי: "הסיבה מאוד פשוטה. אני עוד מעט בן 40. אמרתי שאני אאמן נוער עד הגיל הזה ואז אראה מה אני רוצה לעשות. בתחום התקשורת ופרשנות אני מרגיש נוח. אני רוצה לראות מה אני רוצה לעשות אחרי המונדיאל כשאני אחזור לישראל". כשנשאל על אפשרות של חילוקי דעות בינו לבין אבי לוזון אמר אוזן: "חילוקי דעות תמיד יהיו במערכת. כל אחד חושב אחרת. היו לי חילוקי דעות גם עם עוזר מאמן שלי וגם עם שינו (זוארץ) לפעמים. אבל לא הגענו לידי פיצוץ. לאבי לוזון אני אודה תמיד על כך שהכניס אותי לקורס פרו. כך הכרתי את אריק בנאדו והגעתי למכבי חיפה. לא רציתי שחילוקי הדעות האלו יעלו מדרגה"

גורם במועדון אמר היום: "תמיד יש חילוקי דעות, אבל הסיבה המרכזית היא ההחלטה של אוזן להפסיק לאמן בגילאי הנוער ולהתמקד בקריירת בוגרים". קבוצת הנוער הפסידה אתמול 1:0 לקבוצת הנוער של מכבי חיפה.

(עדכון ראשון: 07:00)

עוד באותו נושא

אבוקסיס: "לא פוחדים מכניסה לפיגור". מימר: "סולומון ילד שילמד לקבל חילופים"

לכתבה המלאה
אורי אוזן. נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ
מחפש אתגר חדש. אוזן/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully