וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא פוחדים מכניסה לפיגור". מימר: "סולומון ילד שילמד לקבל חילופים"

מאמן בני יהודה החמיא לשחקניו אחרי הניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה. המאמן המפסיד התייחס לקשר הצעיר שהגיב בזעם לאחר שהוחלף. כובש שער הניצחון גורדנה: "יש בורא עולם, שמח שעזרתי לנצח"

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
כבר חושב על בית"ר ירושלים. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

רועי גורדנה כלל לא היה אמור לפתוח בהרכב בני יהודה הערב (שבת) במשחק מול מכבי פתח תקוה. אבל מאוויס צ'יבוטה נפצע בחימום, גורדנה נשלח לדשא ושער ניצחון שלו סידר לבני יהודה 1:2 חשוב על יוסי בניון וחבריו. מנגד, במכבי פתח תקוה עסקו במנור סולומון שלא אהב את החילוף שלו בדקה ה-58 של המשחק וירד לחדר ההלבשה.

מאמן הכתומים יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "עוד לא הבטחנו מקום בפלייאוף העליון. מקווה שנעשה את זה בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים. יש כאן חבורה צעירה ולוחמת של שחקנים שלא פוחדת להיכנס לפיגור. במחזור שעבר סיימנו בתיקו מול אשדוד כשפיגרנו ובמשחקים אחרים ידענו לנצח. גורדנה נכנס למשחק במקום מאוויס ועשה את ההבדל. אנחנו לא תלויים בשחקן אחד".

גורדנה עצמו הוסיף: "יש בורא עולם ולמאוויס נתפס הגב. יוסי החליט לפתוח איתי ואני שמח שעזרתי לקבוצה שלי לנצח. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. המטרה היא כרגע ללכת על המקום החמישי ולאחר מכן נחשוב גם על המטרות הבאות. אנחנו נתקדם שלב אחר שלב".

עוד בנושא
ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה
ליגת העל: מכבי חיפה הביסה את עירוני קרית שמונה 0:4
ליגת העל: הפועל רעננה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

מאמן מכבי פתח תקוה, שרון מימר. ברני ארדוב
"יוסי בניון הוא חוויה". שרון מימר/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד שרון מימר אמר: "התוצאה מאכזבת אבל המשחק לא. הסיפור היום הוא ניצול מצבים. אם היינו מנצלים חלק קטן מהמצבים שלנו יכול להיות שהכול היה נראה אחרת. החוזה שלי? גם אם היינו מגיעים לפלייאוף העליון לא הייתי נשאר בכוח. עוד לא הזמן לדבר על זה".

על החילוף של מנור סולומון אמר מימר: "הוא ילד שילמד לקבל גם חילופים. החילוף היה מקצועי והכול בסדר". על יוסי בניון אמר המאמן: "זו חוויה לראות אותו לשחק. חבל שהוא היה קצת חולה ולא יכול היה להשלים 90 דקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully