וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני סכנין: מימוני וספורי יערכו בכורה בהרכב המארחת

דודי תירם, דן גלזר וערן לוי מוצהבים, גם אלחסן קייטה יחזור להרכב כאחד משלושת השינויים של המארחת. סכנין רוצה לקטוע את רצף ההפסדים, שלומי אזולאי עשוי לחזור לסגל (א', 19:00, 5 לייב)

מחזור 22הסתיים11/02/2018
מכבי נתניה
  • סבע (26)
1:1
  • (89) פושה
בני סכנין

מכבי נתניה:

דין מימוני ורמזי ספורי יערכו הופעות בכורה בהרכב מכבי נתניה מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) מול בני סכנין. גם אלחסן קייטה יפתח אחרי תקופה ארוכה של פציעה. שלושת השינויים הללו נובעים מן העובדה שדודי תירם, ערן לוי ודן גלזר מוצהבים. דידייה קוגבניה שפתח בתקופה האחרונה כחלוץ, יוסט לקישור וישחק לצד ניקו אולסק ואביב אברהם. עלי מוחמד כבר מתאמן בצורה מלאה ואחרי חודשי היעדרות הוא עשוי לשבת מחר על הספסל.

בני סכנין:

אחרי שרשרת הפסדים, בבני סכנין ינסו להשיג נקודות חשובות במאבקי התחתית דווקא נגד מכבי נתניה מהצמרת. המאמן החדש טל בנין יזכה לסגל כמעט מלא, כאשר שלומי אזולאי ערך אימון היום והוא עשוי להיכלל בסגל. גם סארי פלאח התאמן חלקית השבוע ועשוי להיות בסגל, אך ככל הנראה לא יפתח. אברהם פאס צפוי אף הוא לשוב לסגל. בניגוד למשחקים הקודמים, הפעם בנין לא תרגל הרכב ברור ונראה שהמאמן מתלבט בין כמה שחקנים, הן בהתקפה והן בהגנה. "נכון שנתניה בפורמה, אבל הגיע הזמן שנעשה נקודות", אמר שחקן בקבוצה. "שיחקנו טוב במשחקים האחרונים, אבל לא היה לנו תכלס ונצטרך לשנות את זה".

שלומי אזולאי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עשוי להיכלל בסגל. שלומי אזולאי/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* בפעמיים הקודמות שבני סכנין התארחה אצל מכבי נתניה, היא גם ניצחה. לפני שנתיים פיראס מוגרבי כבש צמד ב-0:2, ובאפריל 2015 השיגה סכנין 2:3 דרמטי, במשחק בו עטאא ג'אבר כבש את שערו הראשון בליגת העל.

* מכבי נתניה רוצה להשיג ניצחון שלישי ברציפות, דבר שלא עשתה בליגת העל מאז מרץ-אפריל 2015.

* בני סכנין מגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים, כשטל בנין הפסיד שלושה מהם ועדיין ממתין לנקודה הראשונה שלו כמאמן הקבוצה.

* בנין, שהיה אחד המאמנים של מכבי נתניה בעונת הירידה ב-2012/13, לא הפסיד לה בארבעה מפגשים בליגת העל (שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: נתניה
קהל: 4800

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully