וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אנחנו מקצוענים. ממתין בציפייה לשחקנים החדשים"

הכוכב הגדול דיבר על העובדה שבשל הטריידים קבוצתו נאלצה לשתף עשרה שחקנים בלבד בניצחון על אטלנטה: "זה עסק. היינו מרוצים מהשחקנים שעזבו". אוסמן: "עכשיו נהיה מושלמים"

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
ממתין לחבריו החדשים. לברון ג'יימס/GettyImages

עשרה שחקנים בלבד התלבשו בניצחונה של קליבלנד קאבלירס הלילה (בין שישי לשבת) על אטלנטה הוקס 107:123. הסיבה לכך: הטריידים המרובים ששלחו את שחקני הקאבס לשעבר לשאר קבוצות הליגה, שעוד לא יצאו לפועל באופן רשמי והכריחו את הקאבס לשתף מספר שחקנים מועט ביותר. לברון ג'יימס, שלהט עם טריפל דאבל של 22 נקודות, 19 אסיסטים (שיא קריירה באסיסטים) ו-12 ריבאונדים, לא רצה לקשר בין הניצחון לעזיבת השחקנים את המועדון.

"האם נראנו טוב יותר כי השחקנים שעזבו לא כאן? ממש לא. לא מדובר על מה שהשחקנים שעזבו לא הביאו או מה שהחדשים יביאו", סיפר קינג ג'יימס, שהמשיך: "כולנו מקצוענים. היינו מרוצים עם מי שהיו לנו, ואנחנו מרוצים עם מי שיגיעו. ככה הליגה הזאת מנוהלת, זה עסק. אני ממתין בציפייה שהשחקנים החדשים יגיעו, אני בטוח שגם הם נרגשים מההזדמנות". על המשחק מול אטלנטה: "אני חושב שהשחקנים שקיבלו הזדמנות הלילה התרגשו מאוד מדקות הבונוס. זה טוב לנו כקבוצה שהם משחקים טוב. נאלצנו לשחק עם כמות שחקנים פחותה כי שוב, זה עסק, והעסק משפיע על המשחק. אני שמח שהצלחנו לעשות משחק טוב למרות הכל".

עוד בנושא:

טריפל דאבל ללברון ג'יימס בניצחון קליבלנד על אטלנטה, יוסטון הביסה

שחקן קליבלנד קאבלירס ג'די אוסמן. GettyImages
"בדיוק מה שהיינו צריכים". ג'די אוסמן/GettyImages

אחד מהשחקנים שקיבלו את ההזדמנות היה הרוקי הטורקי ג'די אוסמן, שהחזיר עם שיא קריירה של 16 נקודות, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות. "עם השחקנים החדשים, אנחנו נהיה מושלמים", אמר הרוקי, שסיכם: "נהיה קבוצה צעירה יותר, דינמית ומלאת אנרגיה. זה בדיוק מה שהיינו צריכים וזה מרגש". מאמן הקאבס, טיירון לו, שצפוי לקבל את שחקניו החדשים לקראת המפגש עם קיירי אירווינג ובוסטון, דיבר על הגעתם: "נצטרך ללמד אותם את הסגנון שלנו ובעיקר את משחק ההגנה. ברגע שנעבור את השלב הזה אני מניח שדברים יסתדרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully