וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם פריס: נלסון לוי הפסידה בקרב על הארד, בוטבול וראשוני הודחו

10.2.2018 / 18:28

הג'ודוקא בקטגוריית משקל עד 57 ק"ג הייתה הישראלית היחידה שהגיעה לקרבות המדליה ביום הראשון, אך הפסידה לבריטית סמית' דייויס. מתמודד אלג'יראי פסל עצמו לפני הקרב מול שמאילוב

טוהר בוטבול ג'ודוקא. מגד גוזני
הפסד כואב. טוהר בוטבול/מגד גוזני

שוב הפוליטיקה מכריעה וקובעת הרבה לפני הספורט. הג'ודוקא ברוך שמאילוב ונועה מינצקר שהתחרו היום (שבת) בגראנד סלאם היוקרתי בפריס, גילו כי היריבים שלהם פסלו את עצמם וירדו מהתחרות.

שמאילוב, שהתחרה בקטגוריית משקל של עד 66 ק"ג, היה אמור לפגוש יריב אלג'יראי על פי ההגרלה. כשעה לפני הקרב הורד שמו של האלג'יראי מלוח התחרויות ושמאילוב עבר אוטומטית לסיבוב הבא, שם הפסיד לסבסטיאן סיידל באיפון, 14 שניות לפני סיום הקרב. כמו שמאילוב, גם טל פליקר הפסיד בקרב הראשון שלו, כשקיבל שלושה עונשים במפגש עם היפני נוריהיטו איסודה.

טוהר בוטבול רשם הפסד כואב בבית הניחומים, בקטגוריית משקל עד 73 ק"ג. בוטבול עלה אוטומטית מהסיבוב הראשון, ניצח בניקוד זהב את המרוקני אחמד אל מזיאטי, שבניגוד למתחרים אחרים ממדינות ערב כן הופיע לקרב, והוסיף איפון בשמינית הגמר מול הגמבי פיי אנז'י. ברבע הגמר הוא פגש את הדרום קוריאני צ'אנגרים אן, שגבר עליו בזכות ווזארי 50 שניות לסיום הקרב. בוטבול המשיך לבית הניחומים ושלט בקרב שלו מול הגרמני איגור ונדטקה, אלא שהשופט פסל ווזארי לזכותו ו-16 שניות לסיום נתן לו עונש שלישי שחרץ את גורלו בתחרות.

תמנע נלסון לוי ג'ודוקא. מגד גוזני
מרחק ניצחון אחד ממדליה. תמנע נלסון לוי/מגד גוזני

תמנע נלסון לוי הייתה היחידה ביום הראשון שהגיעה לקרב על מדליה, אך נוצחה על ידי נקודה סמית' דייויס הבריטית באיפון 47 שניות לסיום ולא השיגה מדליית ארד. בתחילת היום היא ניצחה באיפון את שרה הראשי הצרפתייה ובניקוד זהב את הגרמנייה סאפו קובאן, כשבשלב הבא בקטגוריית משקל של עד 57 ק"ג פגשה את כריסטה דגושי הקנדית. דגושי שלטה בקרב, הובילה וסגרה עניין עם איפון שתי דקות לסיום, כשנלסון לוי המשיכה לבית הניחומים וניצחה שם בריתוק את ההולנדית מרגריט ברגסטרה, אך בקרב האחרון נוצחה.

מינצקר כאמור הייתה צריכה להתחרות במשקל של עד 48 ק"ג מול יריבה טוניסאית או גרמנייה, אך הטוניסאית פסלה עצמה עוד לפני הקרב מול הגרמנייה בשל האפשרות שתפגוש בסיבוב הבא את מינצקר. הגרמנייה, קתרינה מנץ, הדיחה את מינצקר עם איפון אחרי שתי דקות.

לעומת מינצקר, שירה ראשוני ניצחה בקרב הראשון שלה את אלכסנדרה פופ הרומנייה בסיבוב השני עם ווזארי ואיפון, וברבע הגמר פגשה את האוקראינית דריה בילודיד, אך ספגה שלושה עונשים והפסידה. ראשוני עברה לבית הניחומים, אבל הודחה שם בווזארי על ידי האוקראינית מרינה צ'רניאק.

בטינה טמלקובה, המתחרה בקטגוריית משקל עד 52 ק"ג, ניצחה בניקוד זהב את אסטרלה שריף לופס הספרדייה, אך הפסידה בסיבוב השני באיפון ליפנית נאצומי צונודה. גם גילי כהן הפסידה בסיבוב השני של קטגוריה זו, אחרי שעלתה אוטומטית מהסיבוב הראשון, וזה קרה באיפון מול הפורטוגלית מריאנה אסטבס.

(עדכון ראשון: 9:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully