וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונשים קשים לרמת גן/גבעתיים בעקבות ההתפרעות נגד גליל עליון

8.2.2018 / 20:29

הקבוצה מהליגה הלאומית תארח משחק אחד בזיסמן ללא קהל ותארח משחק רדיוס נוסף עם קהל. היו"ר נמרוד כהן הורחק משני משחקים, המנהל עומר כהן ממשחק אחד

אוהדי הפועל רמת גן. מגד גוזני
אוהדי הפועל רמת גן. למצולמים אין כל קשר לאירוע/מגד גוזני

בית הדין של איגוד הכדורסל הרשיע הערב (חמישי) את הפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית באירועי המשחק נגד הפועל גליל עליון מלפני שבוע וחצי וגזר על הקבוצה משחק ביתי אחד ללא קהל ומשחק רדיוס נוסף עם קהל. כזכור, בסיום המשחק נכנסו לפרקט אוהדי רמת גן ולמרות כוחות האבטחה נוצר עימות פיזי ביניהם לאנשי גליל עליון. בירידה מהפרקט התרחש אירוע נוסף בו נזרקו חפצים לעבר שחקני גליל עליון שזרקו בתגובה את החפצים בחזרה ליציע.

רמת גן/גבעתיים תארח את הפועל מגדל העמק ביום שלישי הקרוב בזיסמן ללא קהל, ושבועיים לאחר מכן תצא למשחק ביתי נגד הפועל עפולה ברדיוס של 50 קילומטרים מזיסמן. בנוסף נקנסה הקבוצה בעונש כספי של 10,000 שקלים. יו"ר הקבוצה נמרוד כהן, שגם כן הועמד לדין הורחק משני משחקים בפועל ונקנס ב-1,800 שקלים, ואילו מנהל הקבוצה עומר כהן הורחק למשחק אחד בפועל ומשחק אחד על תנאי. השחקן נועם לייש, שהתעמת במהלך הרבע הרביעי עם מאמן גליל עליון אבישי גורדון נקנס ב-750 שקלים וכמו כן נענש בהרחקה על תנאי משני משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully