וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: טוטנהאם ניצחה 0:2 את ניופורט ועלתה לשמינית הגמר

אחרי ה-1:1 במשחק הראשון מול היריבה מהליגה הרביעית, התרנגולים עלו למפגש עם רוצ'דייל בזכות שער עצמי של באטלר ותוספת של לאמלה. צרפת: ליון ברבע הגמר אחרי 1:2 במונפלייה

שחקן טוטנהאם אריק לאמלה. רויטרס
שער ראשון מאז ספטמבר. אריק לאמלה/רויטרס

טוטנהאם העפילה הערב (רביעי) לשמינית גמר הגביע האנגלי אחרי שניצחה 0:2 את ניופורט קאונטי מהליגה הרביעית במשחק חוזר שנערך בוומבלי, והיא תתארח בשלב הבא אצל רוצ'דייל מהליגה השלישית (18 בפברואר). הקבוצה מהמקום ה-11 בליג 2 הדהימה עם 1:1 ביתי לפני שבוע וחצי, אבל הפעם החזיקה מעמד 26 דקות עד ששער עצמי של דן באטלר סידר לתרנגולים יתרון. אריק לאמלה הרגיע עם השני בדקה ה-34 וחגג שער ראשון מאז חזר מפציעה ארוכה. דלה עלי והארי קיין קיבל מנוחה לקראת הדרבי מול ארסנל ביום שבת ונותר על הספסל, כשהרכש הטרי לוקאס מורה יערוך בכורה רק בשבת אחרי שלא נרשם לשלב הזה בגביע.

מקסוול קורנה שחקן ליון. AP
ליון נדרשה לעבוד קשה. מקסוול קורנה/AP

גביע צרפתי

מונפלייה - ליון 2:1

בניגוד לפריס סן ז'רמן ומארסיי שקיבלו יריבות מליגות נמוכות יותר, ליון שוב נאלצה לעבוד קשה בדרך לרבע הגמר. אחרי ה-2:3 במונאקו בסיבוב הקודם, הפעם החבורה של ברונו ז'נסיו ניצחה במגרשה של ההגנה השנייה בטיבה בליגה הצרפתית. מקסוול קורנה ניצל מיקום רע של השוער כדי לכבוש מזווית קשה בדקה ה-13, ג'ונתן איקונה בן ה-19 השווה עבור מונפלייה בחלוף תשע דקות עם בעיטה לחיבורים מ-14 מטרים, אבל הקפטן נביל פקיר לקח את ליון לשלב הבא עם פנדל מוצלח בדקה ה-27.

מץ - קון 3:2 בפנדלים (2:2 ב-120 דקות)

למרות נחיתות מספרית מהדקה ה-84 וספיגה בדקה ה-108 של ההארכה, קון עלתה לרבע הגמר. איברהימה ניאן (85) ונולן רו (108) הפכו עבור מץ אחרי שער יתרון של טימו סטביצקי הפיני (51) והרחקתו של הרווה באזיל (84). אלא שגם ב-10 שחקנים הצליחה קון לכפות דו קרב מהנקודה הלבנה עם שוויון של איסמעאל דיומאנדה בדקה ה-114. השוער קנטן בונארדו עצר שני פנדלים וראה עוד אחד יוצא החוצה, וקון המשיכה הלאה.

לאנס - טרואה 0:1
ללאנס: כריסטיאן לופס (70)

שאמבלי - גראנוויל 01
לשאמבל: לסאנה דוקורה (50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully