וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: איינטרכט פרנקפורט ושאלקה העפילו לחצי הגמר

טאלב טואטחה שוב נותר מחוץ לסגל וראה את חבריו משיגים חצי גמר שני רצוף עם 0:3 מרשים על מיינץ. הרויאל בלוז חזרו למעמד הזה לראשונה מאז 2011, בזכות 0:1 ביתי על וולפסבורג

עומאר מסקארל שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
הקפצה יפה. עומאר מסקארל/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט, פיינליסטית העונה שעברה בגביע הגרמני, העפילה הערב (רביעי) בפעם השנייה ברציפות לחצי הגמר עם ניצחון ביתי 0:3 על מיינץ. לאחר מכן עשתה זאת גם שאלקה עם 0:1 על וולפסבורג ושתיהן הצטרפו לשתי העולות מאמש: באיירן מינכן (0:6 בחוץ על פאדרבורן) ובאייר לברקוזן (2:4 בהארכה על ורדר ברמן)

עוד בנושא:
באיירן מינכן טיילה לחצי הגמר, לברקוזן נחלצה מפיגור 2:0 ועלתה גם היא

seperator

איינטרכט פרנקפורט - מיינץ 0:3

טאלב טואטחה נותר מחוץ לסגל משחק שישי ברציפות וראה את חבריו חוזרים לעוד הופעה בחצי הגמר, אחרי שבעונה הקודמת המסע המרשים שלהם בגביע הסתיים בהפסד 2:1 בגמר מול דורטמונד. אנטה רביץ', כובש השער באותו גמר, מצא את הרשת בדקה ה-17 אחרי שחטף כדור לשוער רנה אדלר וקיבל אותו בחזרה ממריוס וולף. אלכסנדר האק כבש שער עצמי אומלל בדקה ה-53 והספרדי עומאר מסקארל סגר עניין עם הקפצה קלילה בדקה ה-62. דני לאצה הורחק משורות מיינץ בדקה ה-82.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
גידו בורגסטאלר שחקן שאלקה כובש מול וולפסבורג. רויטרס
היתל בג'פרי ברומה וכבש. גידו בורגסטאלר/רויטרס

שאלקה - וולפסבורג 0:1

הרויאל בלוז העפילו לחצי הגמר לראשונה מאז 2011, אז גם הניפו את הגביע בסופו של דבר. וולפסבורג לא ניצחה את שאלקה בחוץ מאז ספטמבר 2009, וגם הפעם זה לא קרה. גידו בורגסטאלר האוסטרי היה חתום על שער הניצחון עם מבצע אישי נהדר בדקה ה-10, בו זרק פעמיים את ג'פרי ברומה ובעט אל הרשת. יונוס מאלי האורח נעצר בקורה בדקה ה-25, ומלכת התיקו של הבונדסליגה לא מצאה דרך להשוות ולגרור את המשחק להארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully