וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אינטר הגיעה לסיכום על רכישתו של לאוטרו מרטינס

היהלום הארגנטינאי בן ה-20 כבר סגר את תנאיו, וכעת טוענים באיטליה כי הנראזורי הפעילו את סעיף השחרור וירכשו אותו מראסינג קלוב ב-20.2 מיליון יורו. המעבר יתבצע בחודש יוני

לאוטרו מרטינס שחקן נבחרת ארגנטינה עד גיל 20. AP
יחבור לאיקרדי? לאוטרו מרטינס/AP

האם אינטר שמה ידה על היהלום הארגנטינאי התורן? על פי "סקיי איטליה", הנראזורי הגיעו לסיכום עם ראסינג קלוב הארגנטינאית על רכישתו של החלוץ לאוטרו מרטינס בן ה-20, תמורת סכום של 20.2 מיליון יורו.

מרטינס האריך את חוזהו בראסינג בחודש שעבר, כשהקבוצה שלו הגדילה את סעיף השחרור שלו והספיקה לדחות הצעה של 20 מיליון יורו בתחילת השבוע. אלא שעל פי הדיווח, הסעיף מופעל אם מתקבלת הצעה של תשלום נוסף מעבר ל-20 מיליון וכך העלייה של אינטר ל-20.2 הספיקה.

עוד לפני כן, הנראזורי סגרו את כל התנאים האישיים של מרטינס, שסיכם על חוזה עד 2023 ויקבל אישור רשמי למעבר בשבועות הקרובים, לפני שיהפוך לשחקנה החדש של אינטר בחודש יוני. בחודש שעבר נטען כי מרטינס הגיע לבדיקות רפואיות לקראת חתימה באתלטיקו מדריד, אך במועדון שלו הכחישו.

החלוץ שנולד בבאהיה בלאנקה והגיע לראסינג מליניירס ב-2014, כבש עד כה 16 שערים במדי לה אקדמיה, כולל שלושער ראשון השבוע ב-0:4 על הורקאן. בנוסף, הספיק להבקיע שמונה שערים ב-11 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה עד גיל 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully