וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטאפס פורזינגיס קרע את הרצועה הצולבת, עלול להיעדר שנה

כוכב ניו יורק נחת לא טוב על הרגל של יאניס אנטטוקומפו וככל הנראה ישוב לפרקט רק באמצע העונה הבאה. קאנטר: "אתפלל עבורו, הוא החלק הכי חשוב במשפחה שלנו". לו וויליאמס יישאר בקליפרס

שחקן ניו יורק ניקס קריסטאפס פורזינגיס. AP
נתראה בעונה הבאה. פורזינגיס/AP

חלומות הפלייאוף של ניו יורק הגיעו הלילה (בין שלישי לרביעי) לסיומם באופן סופי, כשקריסטאפס פורזינגיס קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה. זה קרה שלוש דקות לסיום הרבע השני, כשהכוכב הגדול עלה לדאנק, אך נחת לא טוב, ישר על הרגל של יאניס אנטטוקומפו, ומיד תפס את ברכו השמאלית ונאנק מכאבים על הפרקט. לאחר שנעזר בשניים מחבריו כדי לרדת לחדר ההלבשה כבר לא שב, כמובן, והבדיקה הראשונית הראתה על קרע ב-MCL.

תקופת ההיעדרות המדויקת של פורזינגיס תתברר רק לאחר ניתוח שיעבור בעוד כשבוע וחצי, אך בארצות הברית מעריכים כי היא עלולה להימשך לא פחות מ-12 חודשים - זה מה שלקח לזאק לאבין לחזור מפציעה דומה, בעוד דאנטה אקסום נזקק ל-14 חודשים, בדומה לדרק רוז. ג'בארי פארקר, שחזר לשחק אחרי 11 חודשים, אמר: "הוא יכול לחזור מזה ולהיות שוב אותו שחקן".

"יותר משחקן כדורסל הוא אח שלי", אמר אנס קאנטר. "אני אף פעם לא רוצה לראות מישהו נפל ככה ונפגע בברך. הוא עמד להיות אולסטאר, ואני הולך להתפלל עבורו. הוא החלק הכי חשוב במשפחה שלנו".

ואם באולסטאר עסקינן, באינטרנט עוסקים כעת ב"קללת לברון": כוכב קליבלנד בחר בדראפט האולסטאר את דמרכוס קאזינס שגמר את העונה, את קריסטאפס פורזינגיס שגמר את העונה, ואת ג'ון וול שייעדר עוד כחודש וחצי מהמגרשים.

פורזינגיס מוליך את ה-NBA בעמודת החסימות עם 2.4 למשחק, אליהן הוסיף העונה 22.9 נקודות ו-6.7 ריבאונדים לערב. הניקס מדורגים במקום ה-11 במזרח, עם 23 ניצחונות לצד 32 הפסדים.

* בניגוד לשמועות על כך שתעביר אותו תמורת בחירת סיבוב ראשון, בארצות הברית מדווחים כעת כי לוס אנג'לס קליפרס מנהלת מגעים מתקדמים עם לו וויליאמס, שאמור לחתום על חוזה חדש במועדון לפני סגירת חלון הטריידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully