וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: סוונסי בשמינית הגמר אחרי 1:8 מוחץ על נוטס קאונטי

הברבורים המשיכו במומנטום שלהם ולא ריחמו על היריבה מהליגה הרביעית. תמי אברהם ונייתן דייר כבשו צמדים כבר במחצית הראשונה. גם האדרספילד עלתה, ותפגוש את מנצ'סטר יונייטד בשמינית

שחקני סוונסי חוגגים. רויטרס
פשוט התפוצצו. שחקני סוונסי חוגגים/רויטרס

שלושה משחקים חוזרים נערכים הערב (שלישי) במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי. סוונסי דרסה 1:8 את נוטס קאונטי, רוצ'דייל הדיחה את מילוול עם 0:1 והאדרסיפלד נזקקה להארכה לפני שגברה 1:4 על בירמינגהאם ועלתה גם היא. תמונת שמינית הגמר תושלם מחר, לאחר המפגש החוזר בין טוטנהאם לניופורט.

סוונסי - נוטס קאונטי 1:8

התקופה הנפלאה של הברבורים נמשכת, ואחרי שניצחו לאחרונה את ארסנל ואת ליברפול הם חגגו גם ניצחון אדיר והעפלה לשמינית גמר הגביע. המפגש הראשון מול הקבוצה מהליגה הרביעית אמנם הסתיים ב-1:1, אך הפעם זה היה סיפור אחר והקבוצה של קרלוס קרבליאל רשמה משחק שמיני ברצף ללא הפסד בכל המסגרות אחרי שפשוט התפוצצה בליברטי סטדיום. זו הייתה השמינייה הראשונה של סוונסי אי פעם בגביע (כבשה שביעייה ב-1966) והפעם הראשונה שכבשה שלושה שערים במחצית ראשונה ביתית מאז אוגוסט 2013. לוסיאנו נרסינג סידר לתמי אברהם את הראשון (18) ושתי דקות לאחר מכן אברהם בישל לנייתן דייר, שגם השלים צמד (30). נור חוסין צימק (35) אך אברהם הספיק לכבוש את השני שלו עוד לפני ההפסקה (45+3). במחצית השנייה החגיגה של הברבורים נמשכה עם שערים של קייל נאוטון (53), ויין רות'לדג' (57), תומאס קארול (65) ודניאל ג'יימס (82) מעוד בישול של אברהם, ובדרך למפגש עם שפילד וונסדיי בשלב הבא.

שחקני האדרספילד חוגגים. רויטרס
האדרסיפלד התקשתה/רויטרס

בירמינגהאם סיטי - האדרספילד 4:1 (אחרי הארכה)

האורחים לא הצליחו להכניע את היריבה מהצ'מפיונשיפ במשחק הקודם, וגם 90 הדקות הראשונות של המפגש החוזר לא הספיקו. שער עצמי של מארק רוסרטס (61) הציל את האדרספילד מהדחה אחרי שצ'ה אדאמס (52) כבש ראשון. בהארכה המארחת קרסה וספגה מרגליהם של סטיב מוני (94), ראג'יב ואן לה פארה (97) וטום אינס (109), שסידרו לקבוצה מתחתית הפרמיירליג העפלה לשמינית הגמר, שם יפגשו את מנצ'סטר יונייטד. בירמינגהאם תנסה להתאושש בדרבי, מול אסטון וילה, במסגרת הליגה.

רוצ'דייל - מילוול 0:1

לרוצ'דייל: איאן הנדרסון (53). הקבוצה מהליגה השלישית הדיחה את יריבתה מהצ'מפיונשיפ ועלתה לשמינית הגמר בפעם השלישית אי פעם (1990, 2003). היא תפגוש את המנצחת בין טוטנהאם לניופורט.

  • עוד באותו נושא:
  • סוונסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully