וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בני הרצליה גברה 26:27 דרמטי על א.ס. רמת השרון

המחזור ה-15 נפתח עם דרבי מרתק באזור השרון, ממנו יצאו ההרצליינים עם ידם על העליונה בזכות פנדל בשניית הסיום של טל הרשקוביץ. ביום שישי: מכבי תל אביב מול מכבי ראשון לציון

שחקן בני הרצליה יוסי אפו. עמית שיסל, איגוד הכדוריד,
יוסי אפו חוגג/עמית שיסל, איגוד הכדוריד

המחזור ה-15 נפתח הערב (שלישי) עם ניצחון דרמטי של בני הרצליה 26:27 על א.ס. רמת השרון, שהעלה את מאזנה ל-21 נקודות - כמו לאלופה מכבי ראשון לציון ולמחזיקת הגביע מכבי תל אביב שתפגשנה ביום שישי. רמת השרון תצטרך להתעשת אחרי שספגה הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים, ערב יציאתה למשחק הראשון בשמינית גמר גביע האתגר האירופי מול וסטמאיינאר שייערך בשבת באיסלנד.

המשחק עוד התחיל באופן שקול (7:7), אבל הרצליה ברחה ל-9:15 בהפסקה בזכות יכולת טובה של טל הרשקוביץ ויוסי אפו . רמת השרון חזרה נהדר מההפסקה, צימקה את הפיגור לכדי שער, וניבו לוי כבר השווה ל-23:23, אבל עצירה של מוטי אנגל ושער של הרשקוביץ המצוין קבעו 23:24. דושאן אנדרייביץ' המשיך את הדרמה - 25:25, אבל רמת השרון ספגה הרחקה, הרצליה עלתה ל-25:26, אוניצחה מפנדל של טל הרשקוביץ בשניית הסיום של דרבי השרון.

ביום שישי כאמור יושלם המחזור, ומלבד המשחק המרכזי המוליכה הפועל ראשון לציון תארח את נס ציונה, מ.כ חולון את הפועל קרית אונו, עירוני רחובות את הפועל אשדוד ומכבי קרית מוצקין את הפועל רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully