וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פ.ס.ז' ברבע הגמר עם שלושער של די מריה, מארסיי עם 0:9

הארגנטינאי חגג שלישייה ראשונה מאז 2010 והוביל ל-1:4 על סושו בשמינית הגמר, טראפ הורחק (90) ואלבס נכנס לשער. היריבה המושבעת התעללה בבורז' פרונה, לז הרבייה הקטנה עשתה היסטוריה

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
עם תשעה שערים ב-2018, הוא מוכן למפגש עם האקסית ריאל מדריד. אנחל די מריה/רויטרס

פריס סן ז'רמן עלתה הערב (שלישי) לרבע גמר הגביע הצרפתי עם שלושער של אנחל די מריה ב-1:4 בחוץ על סושו. יריבתה המושבעת מארסיי התעללה בבורז' פרונה מהליגה השנייה עם 0:9 מוחץ, בעוד לז הרבייה מהליגה השלישית עשתה היסטוריה עם 0:3 על אוקזר.

לסאנה דיארה שחקן פריס סן ז'רמן מול אל חאג'י בה שחקן סושו. רויטרס
פתח לראשונה מאז הצטרף. לסאנה דיארה/רויטרס

סושו - פריס סן ז'רמן 4:1

אנחל די מריה כבש שלושער שני בקריירה (הקודם היה בפברואר 2010 במדי בנפיקה) והוביל את מחזיקת הגביע בשלוש השנים האחרונות לניצחון 21 ברציפות במפעל. בהיעדרו של ניימאר, הארגנטינאי נהנה מאסיסט של קיליאן אמבפה ונגח לרשת כבר אחרי 53 שניות, אך סושו מהליגה השנייה השוותה מרגלי פלוריאן מרטן, לאחר איבוד כדור ברחבה של לייבין קורזאבה בדקה ה-13. המגן השמאלי תיקן עם כדור רוחב אותו המשיך פנימה אדינסון קבאני בדקה ה-28, כשהמארחת איבדה את מרטן בגלל פציעה. במחצית השנייה, היה זה די מריה שירה בשמאל בדקה ה-58 וכאמור השלים שלושער עם ריבאונד בחלוף ארבע דקות. "אל פידאו" עם הספק מרשים של תשעה שערים תוך חודש, מתוך ה-13 שלו העונה בכל המסגרות. על ההצגה של די מריה העיבה הרחקתו של השוער קווין טראפ בדקה ה-90, כשאת מקומו בין הקורות בתוספת הזמן תפס דני אלבס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פלוריאן מרטן שחקן סושו מורד על אלונקה. רויטרס
כבש עבור סושו ויצא על אלונקה. פלוריאן מרטן/רויטרס

בורז' פרונה - מארסיי 9:0

סגנית מוליכת הליגה לא ריחמה את הקבוצה מתחתית הליגה השנייה והגיעה ל-15 שערים תוך ארבעה ימים, עם הניצחון הכי גבוה שלה בכל המפעלים מאז ה-1:10 על שאמברי בגביע ב-1948. פלוריאן תובאן, הכוכב הגדול של מארסיי העונה ומי שכבש שלושער ב-3:6 על מץ ביום שישי, קיבל מנוחה וראה את חבריו מבקיעים רביעייה בין הדקות 10 ו-20. לואיז גוסטבו פתח את מסכת השערים עם בעיטה נהדרת בשמאל, דימיטרי פאייה הכפיל בפנדל בדקה ה-13 וקוסטאס מיטרוגלו פרגן ללוקאס אוקמפוס (16) לפני שכבש בעצמו (20). היווני השלים צמד בנגיחה (40) ואוקמפוס התקנא בו אז הוסיף גול אחרי עקב של קלינטון אנז'י ומסירת עומק של מקסים לופז (48) והשלים שלושער אישי בנגיחה בדקה ה-71. היווני ענה עם השלישי שלו בדקה ה-81 ואנז'י חתם בפנדל בדקה ה-89.

לוקאס אוקמפוס, מארסיי. AP
תחרות אישית עם מיטרוגלו. לוקאס אוקמפוס/AP

אוקזר - לז הרבייה 3:0

הפתעה בסטאד אבה דשאן, שם הקבוצה מתחתית הליגה השלישית הדיחה את מועדון הפאר של אוקזר ועלתה לרבע הגמר לראשונה אי פעם. אוקזר אמנם נמצאת בליגה השנייה, אבל הגיעה כפייבוריטית, במיוחד אחרי ה-3:4 על נאנט בשלב הקודם, וכשלה. קווין רושטו כבש בפנדל בדקה ה-45 ואמברואז גבוהו הוסיף בדקה ה-64. לודוביק אוברניאק, אקס מכבי חיפה, הוחלף בהפסקה אצל המפסידה, שגם החמיצה פנדל מרגלי מוחמד יטארה בדקה ה-67, לפני שסבסטיאן פלושון סגר עניין בדקה ה-79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully