וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל רעננה: קינדה לא צפוי לפתוח, אבוחצירה ייעדר

כוכב הקבוצה מעיר הנמל סוחב שמונה צהובים ויכול להיות שיוחלט לא להסתכן בהשעיה שלו בגביע (19:00, 5 לייב). גם מאוריסיו עשוי לא לפתוח. חלוץ האורחים פצוע, מאיוקה עשוי לקבל דקות

רבע גמר, משחק ראשוןהסתיים07/02/2018
מ.ס. אשדוד
  • אלקה (62)
1:1
  • (71) דסה
הפועל רעננה
שחקני מ.ס. אשדוד גדי קינדה, מאוריסיו חוגגים. ברני ארדוב
שומרים עליהם. קינדה ומאוריסיו/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד רוצים לעלות לחצי גמר גביע המדינה ולא מתכוונים לוותר על המפעל לטובת ריכוז המאמץ בהישארות בליגה. עמיר תורג'מן ועוזרו ארז בלפר הקדישו זמן רב להכנה לקראת הפועל רעננה, אותה אשדוד מעולם לא ניצחה ב-12 משחקים, והם לא תירגלו הרכב מאחר שקיימות הרבה התלבטויות. ארבעה שחקנים סוחבים מספר צהובים קריטי והם התבקשו להישמר מספיגת צהוב מחר שימנע מהם מלשחק במשחק התחתית החשוב בעוד שבוע וחצי מול הפועל עכו. כך למשל לגדי קינדה יש שמונה כרטיסים צהובים וקרוב לוודאי שהוא לא יפתח כדי שלא יחטוף את הצהוב התשיעי. גם למאוריסיו ארבעה צהובים ויתכן שגם הוא יתחיל על הספסל. לעומתם, וובה בראון שספג צהוב חמישי במשחק שלשום מול בני יהודה ויחמיץ את הפועל באר שבע ביום שני, יפתח שוב בקישור האחורי. דן ביטון אמור לפתוח בקישור ובהתקפה עשויים בנצי מושל ודין דוד לשחק עם בלסינג אלקה.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ויקטור גנב, יגור פיליפנקה, אביב סולומון, יצחק אספה, וובה בראון, דן ביטון, בנצי מושל, בלסינג אלקה, דין דוד.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. שלומי גבאי
ישכיח את הצרות מהליגה? קורצקי/שלומי גבאי

הפועל רעננה

הפועל רעננה בעיקר עסוקה במאבקי ההישרדות והגביע הוא דרך להשכיח את הצרות בליגה. קורצקי מתכוון לתת למספר שחקנים מנוחה. שמעון אבוחצירה שלא כשיר לחלוטין לא יהיה בסגל מחר למשחק. עידו לוי וירדן כהן יעלו בהרכב במקומם של בן והבה ועמנואל אמבולה. מי שאולי יראה דקות ראשונות העונה הוא עמנואל מאיוקה עשוי לקבל דקות ראשונות העונה.

הרכב משוער: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, עידו לוי, מוחמד עלי קמארה, ירדן כהן, בן בנימין , אלי בבייב, נמניה ניקוליץ', כארם ארשיד, רועי זיקרי, שלומי ארבייטמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: אשדוד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully