וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אליניב ברדה התחיל שיקום במחלקת לב בסורוקה

6.2.2018 / 11:21

עוזר המאמן החדש יהיה בחוץ לפחות בחודשיים הקרובים. בן שהר יחזור עוד כשבועיים. בהנהלה הודיעו לג'ון אוגו שהוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית, מנזון עשוי להיכלל בסגל לקרית שמונה

צילום:שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

הנהלת הפועל באר שבע הודיעה לקשר ג'ון אוגו שיעמוד לוועדת משמעת פנימית בעקבות התנהגותו במשחק העונה ביום ראשון נגד מכבי תל אביב. בהנהלת האלופה לא מתכוונים לעבור לסדר היום על התנהגותו של הקשר שמחה בפני השופט, דחף מתחת לעיניו את אבי ריקן וקיבל שני צהובים מהירים. הקשר יספוג עונש לא קל מהמועדון ההתנהגות הזו.

עוד בנושא:

ג'ון אוגו התנצל בפני אוהדי באר שבע, וטען: "אני הטוב מכולם"
דו"ח שיפוט חמור נגד ג'ון אוגו, שיעמוד לדין
אורן יוסיפוביץ מנתח את הניצחון של מכבי תל אביב מול באר שבע

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יושעה מכמה משחקים? ג'ון אוגו/ברני ארדוב

גם בקרב השחקנים הקשר סופג ביקורת, כאשר לא מעט שחקנים העבירו ביקורת על כך שלאחרונה ישנן הרבה יותר תנועות ידיים במהלך משחק בין השחקנים, מה שמפריע לטענתם למשחק. "יש יותר מדי עצבים במהלך העונה", קבע שחקן בקבוצה, "הרבה מאוד פעמים שחקנים מעירים אחד לשני בצורה לא יפה ועם תנועות ידיים וזה לא רק ג'ון, כולם צריכים להוריד הילוך בכל מה שנוגע לזה כי זה מפריע".

קפטן הפועל באר שבע או לפי תפקידו החדש עוזר המאמן אליניב ברדה התחיל שיקום במחלקת הלב בסורוקה. ברדה עשה סדרת בדיקות בתקופה האחרונה וכעת הוחלט שהוא צריך שיקום במחלקה בבית החולים בעיר. השיקום צפוי להיארך לפחות חודשיים ולאחריו יראה השחקן מה מצבו ואם הוא חוזר גם אם לתקופה קצרה למגרשים. בכל מקרה ברדה ייעדר בחודשיים הקרובים וימשיך בתפקידו כעוזר מאמן.

בקבוצה התעודדו מכך שלואי טהא לא הוזכר באופן חריג בדו"ח השיפוט וההתפרצות שלו בסוף המשחק לא הוזכרה. טהא יוכל לחזור כבר במשחק הליגה הקרוב, שכן ההרחקה שלו נבעה משני צהובים והוא לא יורחק אוטמטית משני משחקים. בצוות המקצועי יקבלו היום החלטה האם לכלול את ואדים מנזון בסגל. מנזון עדיין לא נמצא בכושר מלא, אך מי שיהיו בסגל וכנראה גם יפתחו בהרכב הם שחקני הרכש מרואן קבהא וחנן ממן. בן שהר ייעדר מהמשחק כאשר תומאש פקהארט חזר לאימונים והחלטה לגביו תתקבל גם היום.

הבשורה החיובית מגיעה מכיוונו של בן שהר. לפי הצוות הרפואי לא מדובר בפציעה חמורה, והחלוץ שנפצע מול מכבי תל אביב סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי. ההערכה היא שהוא יחזור לפעילות תוך 10 עד 14 ימים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
בן שהר שחקן הפועל באר שבע יוצא לאחר שנפצע. ברני ארדוב
בקרוב. שהר/ברני ארדוב

הווינרים והלוזרים של משחק העונה 2.0: האזינו לפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully