וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמר הקרדיט: רוטן לא כלל את אתנסיאדיס בסגל מכבי חיפה

6.2.2018 / 8:35

אחרי ההבטחה שקיבל, היווני המאכזב עובר מההרכב ליציע. זנטי לא נכלל שוב בסגל והחליט ללכת לבוררות אחרי הצעה שקיבל ממכבי פ"ת. שחקנים לפני הדרבי: "אפשר להתנתק מהתוצאות בליגה"

קלאוס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מההרכב ליציע. קלאוס בפוזה אופיינית/ברני ארדוב

הקרדיט אזל? מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, החליט לא לכלול את סטפנוס אתנסיאדיס בסגל הקבוצה למשחק הערב בדרבי (21:00, ספורט 5) היווני, שנלקח לפני מספר שבועות לשיחה ושמע כי יקבל מספר משחקים בהרכב במטרה להחזיר לו את הביטחון, לא כבש במשחקים האחרונים ולכן הוחלט לתת קרדיט לעומר דמארי.

עוד בנושא:

מכבי חיפה - הפועל חיפה: רועי קהת ועומר דמארי תורגלו בהרכב, קלאוס בחוץ

עומר דמארי שחקן מכבי חיפה מול ז'והאן מרסיאל שחקן מכבי פתח תקוה. לילך וייס, מערכת וואלה!
יקבל את הקרדיט. עומר דמארי/מערכת וואלה!, לילך וייס

מי ששוב מוצא את עצמו ביציע הוא הקשר עמית זנטי. לאחרונה חזר השחקן לסגל אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחק, אולם כרגע הופסקו המגעים עם השחקן בעקבות פערים כספיים ובתום העונה הוא יעזוב לקבוצה אחרת, בארץ או בחו"ל, כשבמכבי פתח תקוה כבר הגישה לו הצעה כספית. זנטי ומכבי חיפה יגיעו לבוררות בתום העונה, שם ייקבע מחירו. השחקן יטען כי סכום הפיצוי צריך להיות מינימלי, זאת בעקבות העובדה שהוא כמעט ולא שותף במדי הקבוצה העונה.

כזכור, בתחילת העונה פרסמנו כי בשיחה עם אנשי מכבי חיפה טען השחקן כי הוא לא מתכוון לחתום על החוזה, ומודע לאפשרות שיישב ביציע עד תום העונה. מאז, חיפה ניסתה להגיע איתו לפשרה וכללה אותו בסגל הרחב, אולם לאחר שהמשא ומתן לא התקדם הוא חזר ליציע. מלך הבישולים שלומי אזולאי שוב יפתח על הספסל. אתמול הוא אמר: "הגעתי למקום שבו גדלתי אחרי הרבה שנים בחוץ. התחלתי טוב את העונה ואז אחרי חמש דקות מול מכבי ת"א נפצעתי. זה היה מאוד עצוב עבורי. ישבתי שלושה עד ארבעה חודשים בחוץ, היה קשה לראות את הקבוצה מהצד כשלא כל כך הלך לנו, אבל אני שמח שבחודש האחרון אני חוזר לאט לאט לכושר".

הצוות המקצועי ערך אסיפת וידאו על היריבה. למרות התקופה הטובה בה נמצאת הפועל חיפה, במועדון אמרו: "כבר הוכחנו מול מכבי תל אביב שהגביע זה אופרה אחרת. אפשר להתנתק מהתוצאות בליגה ולעשות את זה. הניצחון חשוב גם לביטחון של השחקנים לפני המשחק מול קריית שמונה". כ-12 אלף ירוקים אמורים להגיע הערב לדרבי כדי לעודד את הקבוצה. הקבוצה צפויה להכניס לפחות 1.25 מיליון שקל משלב רבע הגמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים לדרבי

מכבי חיפה: עמרי גלזר; ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש; גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, ניקיטה רוקאביציה (אופיר מזרחי), סינטאיהו סלליך; עומר דמארי.

הפועל חיפה: רן קדוש (ארנסטס שטקוס), דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שמואל שיימן, גל אראל, רוסלן ברסקי, גילי ורמוט, ראדו גנסארי, עדן בן בסט, אלון תורג'מן (יוסיפ איבניצ'יץ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully