וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל חיפה: רועי קהת ועומר דמארי תורגלו בהרכב, קלאוס בחוץ

5.2.2018 / 16:55

על פי האימון המסכם של רוטן, נראה כי יבצע שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בשבת. קאיו צפוי לרדת לספסל. אזולאי: "זה המשחק הכי חשוב". אצל האדומים: ורמוט, אראל, בן בסט וברסקי יפתחו

עדכון ראשון: 12:15

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר עם הבעלים, יואב כץ, דור מלול. לילך וייס, מערכת וואלה!
המתיחות משפיעה? יואב כץ עם קלינגר/מערכת וואלה!, לילך וייס

מכבי חיפה סיימה את ההכנות לקראת הדרבי מחר ברבע גמר גביע המדינה (21:00, 5 לייב). מההרכב שתרגל המאמן פרד רוטן באימון המסכם עולה כי הוא יבצע שני שינויים לעומת זה שפתח בהפסד 3:1 לבית"ר ירושלים: רועי קהת יחזור ל-11 על חשבון קאיו ואילו עומר דמארי יחליף את קלאוס. יש לציין כי לקראת סיום האימון פרד רוטן החליף חלק משחקני ההרכב, אך נראה שההרכב שיפתח במשחק מול היריבה העירונית לא יהיה שונה מזה שתורגל בתחילת האימון.

שלומי אזולאי אמר היום לאתר הרשמי: "מגיעים למשחק מאוד חשוב, אחרי תקופה לא פשוטה בליגה, אבל אנחנו אמורים להתעלות, ונגיע מוכנים. לדרבי יש חוקים שלו, וכמו שאחרי שעשינו משחק טוב מול מכבי תל אביב בגביע אחרי תקופה לא טובה בליגה, מאמין שנעשה את זה גם מחר בגביע. עברתי לא מעט דרבים במחלקת הנוער, זה תמיד מרגש, זה תמיד המשחק הכי חשוב למועדון, מאמין שנגיע מוכנים. באופן אישי, אני שמח שאני חוזר לכושר בחודש האחרון, ורוצה לעזור לקבוצה. אנחנו צריכים את הקהל איתנו בכל משחק, במיוחד בדרבי, הם נותנים לנו את הכוח, ומה שנשאר זה לשמח אותם".

בצד השני של העיר: בצל הסערה בהנהלה, הפועל חיפה ערכה את ההכנות האחרונות לקראת המשחק. כזכור, אתמול פורסם בוואלה! ספורט כי תלונה הוגשה נגד המנכ"ל אורן שטרלינג, שהכחיש כי תקף פיזית את המתנדב שוקי מויאל. עם זאת, היום החליט מויאל לבטל את התלונה. שטרלינג אישר אתמול כי קיימת מתיחות בינו לבין דורון אוסידון. השניים נמצאים בנתק ולא מרבים לשוחח, אלא רק בעניינים דחופים. "יואב יצטרך לקבל החלטה איך ממשיכים מכאן. הקבוצה ממשיכה לתפקד, אבל העניינים מסביב רק מזיקים. למה צריך להתעסק בבעיות בתוך ההנהלה כשהקבוצה רוצה להשיג כרטיס לאירופה?", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה.

לקראת הדרבי, אלון תורג'מן צפוי להיות בסגל. החלוץ, שכבש צמד במשחק הגביע הקודם, יפתח בהרכב אם ירגיש שהוא כשיר. במועדון מרוצים מההשתלבות של יוסיפ איבנצ'יץ', למרות שלא כבש עד כה. קלינגר אמר כי עדן בן בסט כשיר למשחק ויפתח, אך שיתופו של רסמוס סויסטדט מוטל בספק ומי שצפוי להחליפו הוא גל אראל. ריסטו מיטרבסקי יתחיל את המשחק על הספסל. מי שיחזור להרכב הוא רוסלן ברסקי שנעדר מהמשחק מול סכנין בעקבות הרחקה. הוא צפוי להחליף את לירן סרדל. גם מקסים פלקושצ'נקו צפוי לפתוח על הספסל. גילי ורמוט, שהצטיין בהופעת הבכורה שלו, ימשיך גם הוא ב-11.

6,000 כרטיסים חולקו לאדומים לקראת הדרבי. שם מעריכים כי הכמות אף תגדל וכרטיסים נוספים יוקצו, זאת למרות שכ-2,000 כרטיסים בלבד נמכרו עד כה. 12 אלף אוהדי מכבי חיפה, הקבוצה המארחת, יגיעו לעודד את הירוקים. רכבת ישראל החליטה לתגבר את הרכבות אחרי המשחק, הן לצפון והן לדרום, על מנת לסייע לאוהדים הרבים, להגיע לביתם מתחנת חיפה חוף הכרמל. להלן עדכון תגבור הרכבות:

לכיוון צפון: רכבת מיוחדת לנהריה תופעל בשיטת "מלא וסע" ותעצור בתחנות חיפה בת גלים, חיפה מרכז, לב המפרץ, קריית חיים, קריית מוצקין, עכו ונהריה תחנה אחרונה.

לכיוון דרום: רכבת מיוחדת, בשיטת "מלא וסע" תצא לתחנת תל אביב הגנה. הרכבת תעצור בתחנות בנימינה, חדרה, נתניה, בית יהושע, הרצלייה וכל תחנות תל אביב.

שחקן מכבי חיפה, רועי קהת. אדריאן הרבשטיין
צפוי לחזור להרכב. קהת/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: עמרי גלזר; ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש; גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, אופיר מזרחי (ניקיטה רוקאביציה), סינטאיהו סלליך; עומר דמארי.

הפועל חיפה: רן קדוש (ארנסטס שטקוס), דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שמואל שיימן, גל אראל, רוסלן ברסקי, גילי ורמוט, ראדו גנסארי, עדן בן בסט, אלון תורג'מן (יוסיפ איבניצ'יץ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully