וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון חילצה 23:23 ממ.כ. חולון

שער של יוני רוזנטל חמש שניות לסיום מנע הפסד מפתיע של אלופת המדינה במשחק השלמה בליגת ווינר. בליגת הנשים: מכבי ארזים רמת גן ניצחה 23:28 את מ.כ. חולון בקרב צמרת

סער פרנקל מאמן הפועל ראשון לציון בכדוריד. ניב אהרונסון
תיקו חמש שניות לסיום. מאמן מכבי ראשון לציון סער פרנקל/ניב אהרונסון

אלופת המדינה בכדוריד מכבי ראשון לציון הצליחה להיחלץ הערב (שני) מהפסד מפתיע לאחר שסיימה בתיקו 23:23 את משחקה מול מ.כ. חולון. זאת במשחק השלמה במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. יוני רוזנטל כבש את שער השיוויון חמש שניות לסיום לזכות מכבי ראשל"צ, שמשתווה כעת למכבי תל אביב עם 21 נקודות, ומעפילה למקום השני בטבלה.

מחר (שלישי) יתקיים דרבי השרון במסגרת ליגת ווינר. מפגש צמרת שלפניו מפרידה רק נקודה בין החמישית בטבלה בני הרצליה לבין הרביעית א.ס רמת השרון (20:00, הראשונים הרצליה). מדובר במשחק שיפתח את המחזור ה-15 בליגת ווינר, והוקדם בשל משחקה בשבת של רמת השרון באיסלנד מול וסטמאיינר המקומית במסגרת שמינית גמר גביע האתגר האירופי.

*בליגה הלאומית לנשים יצא לדרך המחזור ה-12, עם ניצחון של המוליכה מכבי ארזים רמת גן על השנייה בטבלה מ.כ חולון - 23:28. הפער בין הקבוצות גדל לכדי 6 נקודות. שיר וקרט עם 8 שערים, אושרי כהן עם 7 ושני לוינקינד עם 6 הצטיינו בשורות ארזים. מחר (שלישי) בנות הרצליה תתארח אצל מכבי ראשל"צ (21:00, בית מכבי). השתיים, יחד עם ארזים והפועל פ"ת, ישתתפו בשבת בחצי גמר גביע המדינה (המשחקים ייערכו בהדר יוסף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully