וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת החורף: אלכסיי ביצ'נקו יישא את דגל ישראל בטקס הפתיחה

4.2.2018 / 19:33

הוועד האולימפי החליט להעניק את הכבוד למחליק האומנותי שחוגג השבוע יום הולדת 30. ביצ'נקו: "אני נרגש ותמיד גאה ללבוש את המדים הלאומיים של ישראל. מבטיח להיות שגריר נאמן של המדינה"

אלכסיי ביצ'נקו, החלקה אומנותית על הקרח. רויטרס
מתאמן בניו ג'רזי. אלכסיי ביצ'נקו/רויטרס

המחליק האומנותי אלכסיי ביצ'נקו שיחגוג מחר (שני) את יום הולדתו ה-30 יישא את דגל ישראל בטקס הפתיחה של משחקי החורף האולימפיים ביום שישי הקרוב בפיונצ'אנג, דרום קוריאה. כך הוחלט היום בישיבת הנהלת הוועד האולימפי בישראל. ישראל תופיע במשחקים אלו עם המשלחת הגדולה ביותר בכל הזמנים שתכלול עשרה ספורטאים.

ביצ'נקו הוא בכיר המחליקים בישראל. עלה לארץ מאוקראינה לפני שבע שנים. אמו ואחיו גרים בנתניה והוא מתאמן בניו ג'רזי. ב-2014 ייצג את ישראל במשחקי החורף האולימפיים בסוצ'י בהם סיים במקום ה-21, וכבר אז סימן לעצמו את המשחקים בפיונצ'אנג כמטרה מקצועית, והוא מכוון למקום גבוה יותר ממה שהשיג בסוצ'י.

ביצ'נקו אמר לאחר שנבחר לשאת את הדגל: "אני נרגש מאד. אני תמיד גאה ללבוש את המדים הלאומיים של ישראל בכל מקום שאני מתחרה. זוהי מחויבות ואחריות גדולה מאד, וכמו תמיד אני מבטיח להיות שגריר נאמן של ישראל בטקס הפתיחה כמו גם בתחרויות עצמן, בהן אני מבטיח לעשות את הטוב ביותר שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully