וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: קני סייף עם עוד תיקו, 2:2 גם לאברהם גרנט בהודו

אנדרלכט רשמה תיקו שלישי רצוף, הפעם 2:2 בבית מול מכלן. סייף היה מעורב בשער השני, הרכש ריוטה מוריוקה החמיץ פנדל בבכורה (81). נורת'איסט יונייטד של גרנט חילצה נקודה מול גואה

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: מונס דאבור בראיון לתוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי"

קני סייף השלים הערב (ראשון) עוד 90 דקות במדי אנדרלכט, שרשמה תיקו שלישי ברציפות בליגה הבלגית - 2:2 ביתי מול מכלן האחרונה. סילבר גנבולה בן ה-21, שחזר לאנדרלכט אחרי חצי עונה במכלן, כבש צמד לזכות המארחת, כאשר בשער השוויון בדקה ה-57 היה זה סייף ששלח את אוליבייה דסחאחט לבשל מצד שמאל. ריוטה מוריוקה, קשר הרכש היפני, יכול היה להכריע את המשחק עבור אנדרלכט בבכורה שלו, אבל כמו סייף נגד בוורן, החמיץ פנדל בדקה ה-81 עם בעיטה החוצה.

* ליאור רפאלוב לא נכלל בסגל של קלאב ברוז', שסיימה ב-3:3 מלהיב את משחק העונה מול שרלרואה המדורגת שנייה. הפער בפסגה הבלגית נותר בעינו על 11 נקודות, כשלסיום העונה הסדירה נותרו חמישה מחזורים. אנתוני לימבומבה (25) והאנס ונאקן (49) השוו פעמיים עבור המוליכה והברזילאי ווסלי הפך (74) אך שרלרואה השוותה בדקה ה-80. רוד פורמר החמיץ פנדל בדקה ה-38.

* נורת'איסט יונייטד, אותה מאמן בחודש האחרון אברהם גרנט, סיימה ב-2:2 את משחק החוץ שלה מול גואה בליגה ההודית. גרנט, לו היה זה משחקו החמישי על הקווים, ניצח את גואה 1:2 בבכורה והפעם נחלץ מהפסד כשחקניו חזרו פעמיים מפיגור. מרסיניו הברזילאי (45) והמחליף הקולומביאני ג'ון מוסקרה במשחקו השני (71) העניקו נקודה ליונייטד, הנמצאת במקום הלפני אחרון עם 11 נקודות מ-12 משחקים.

* אחרי שערך את הבכורה בגביע הטורקי מול פנרבחצ'ה, אחמד עאבד לא נכלל בסגל של גירסונספור, שהפסידה 1:0 בבית לאיסטנבולספור במשחק צמרת בליגה השנייה. גירסונספור ירדה למקום החמישי, מרחק שבע נקודות מהמקום השני ששווה כרטיס אוטומטי לליגה הבכירה.

שחקן אנדרלכט קני סייף. פייסבוק רשמי אנדרלכט, אתר רשמי
ארבעה משחקים מלאים מאז המעבר לאנדרלכט. קני סייף/אתר רשמי, פייסבוק רשמי אנדרלכט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully