וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "אולי סוף סוף חילחל לשחקנים שלא מספיק לשחק יפה וצריך להילחם"

4.2.2018 / 9:59

הפועל עכו חגגה את הניצחון על הפועל רעננה, וחזרה להאמין שהיא יכולה להישאר בליגה: "כשאתה נלחם על החיים צריך להשיג נקודות בכל דרך שהיא". בקבוצה בונים על בן רייכרט שיוביל

שחקני הפועל עכו. לירון מולדובן
שחקני שתי הקבוצות בסיום/לירון מולדובן

הפועל עכו חגגה אמש (שבת) בגדול את ה-0:1 על הפועל רעננה, שהיה הניצחון הראשון שלה אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים וחמישה בכל המסגרות. בקבוצה הצפונית משוכנעים שכולם כבר הספידו אותם, החיזוק שהגיע בחלון ההעברות של ינואר יעזור להם להיאבק על הישארות בליגה ממש עד הרגע האחרון. במועדון החמיאו מאוד לשחקנים, וציינו את הנחישות והלחימה שלהם. "אולי סוף סוף חילחל לשחקנים שלא מספיק לשחק יפה וצריך להילחם", אמר גורם במועדון, "כשאתה נלחם על החיים צריך להשיג נקודות ובכל דרך שהיא".

במועדון התעסקו גם בעובדה שבן רייכרט שיחק למרות שלא ריצה בארץ עונש הרחקה של שלושה משחקים, שספג לקראת סוף העונה שעברה כשחקן הפועל תל אביב. בעכו הבהירו שבדקו את העניין עוד בטרם המשחק והבינו מההתאחדות שרייכרט ריצה את עונשו בבלגיה, כך שהקבוצה לא צפויה להיענש. בעכו אגב, בונים מאוד על רייכרט שיוביל את הקבוצה ויהיה זה שישאיר אותה בליגה. "עכשיו חשוב לשמור על יציבות", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו עדיין במצב הכי גרוע בליגה אבל הניצחון הזה היה קריטי למורל. אם היינו מפסידים זה היה גורם להתפרקות אצל כולנו".

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה בחוץ 0:1 את הפועל רעננה
הפועל עכו: בן רייכרט השלים את ריצוי עונש ההרחקה שלו בבלגיה
מכבי חיפה תערוך מהפכה בהגנה בקיץ. רוטן: "המשחקים הקרובים ישפיעו על עתידכם"

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully