וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אני יותר חסר סבלנות מאי פעם לקראת המשחק נגד ריאל"

כוכב פריס סן ז'רמן הגיע ל-350 שערים בקריירה ב-0:3 על ליל, וממתין למפגש הכפול הענק בליגת האלופות: "אני מצפה לזה, מקווה שזה יגיע מהר". יונאי אמרי החמיא לברזילאי: "הוא חכם"

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
מחכה לאתגר אמיתי. ניימאר/רויטרס

פריס סן ז'רמן ממשיכה לדהור כמעט ללא מאמץ לעבר השבת תואר האליפות, ואתמול (שבת) הגדילה בחזרה את הפער ממארסיי שבמקום השני ל-11 נקודות עם 0:3 קליל במשחק קצוות מול ליל. ניימאר, שכבש בבעיטה חופשית את השער השני במשחק וה-350 שלו בקריירה, מחכה כבר לאתגר קצת יותר רציני מאשר מרבית המפגשים של פ.ס.ז' במסגרת הליגה הצרפתית.

"אני יותר חסר סבלנות מאי פעם לקראת המשחק נגד ריאל מדריד", אמר הברזילאי, שיפגוש בשמינית גמר ליגת האלופות את אלופת אירופה בשנתיים האחרונות (המפגש הראשון ב-14 בפברואר), "אני מאוד מצפה לזה, זאת האמת, אני מקווה שזה יגיע מהר מאוד. אנחנו עובדים מאוד קשה לקראת זה ואוהבים משחקים מהסוג הזה. נשחק נגד קבוצה מאוד איכותית, נגד מועדון ענק. השער הוא מתנת יום הולדת מוקדמת (יהיה מחר בן 26), אני מאוד שמח להגיע ל-350 שערים, אבל הניצחון חשוב יותר".

ניימאר זכה לשמירה צמודה של שחקני ליל, ויונאי אמרי היה מאוד מרוצה מהדרך בה התמודד עם זה. "הוא חכם, דיברנו על זה לפני המשחק. הוא היה סבלני וחיכה שנמצא אותו", אמר המאמן, "הוא יארגן ארוחה עם החברים ליום ההולדת, גם אני מוזמן כמו כל הקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully