וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה קרובה לפלייאוף העליון: "חזרנו לעצמנו בדיוק בזמן"

4.2.2018 / 16:51

בקבוצה מרוצים אחרי ה-1:2 על קרית שמונה. מחמאות לשוער דני עמוס, שצפוי לחתום על חוזה חדש. ערן לוי ודיא סבע עבדו על השער באימונים. זאב זלצר מונה ליועץ מקצועי במחלקת הנוער

שוער מכבי נתניה, דני עמוס. סוכנות ג'יני
הופעה אדירה. דני עמוס/סוכנות ג'יני

במכבי נתניה כבר מרגישים קרובים מאוד להשגת מקום בפלייאוף העליון. "חזרנו לעצמנו בדיוק בזמן", אמרו אמש (שבת) בקבוצה בדרך חזרה מקרית שמונה אחרי הניצחון 1:2. "אחרי ההדחה מגביע המדינה באשדוד היה חשש ממשבר גדול שיחסל את סיכויי הפלייאוף העליון, אבל התעשתנו ועכשיו נשאר רק להבטיח את זה, דבר שיהפוך את העונה הזו למוצלחת מאוד".

לצד צמד השערים של דיא סבע שלוו בשני בישולים גדולים של ערן לוי, ציינו אמש בקבוצה את דני עמוס. השוער נתן הופעה אדירה במגרש שפעם היה הבית שלו. במכבי נתניה מחזיקים באופציה להארכת החוזה של עמוס בעונה נוספת ולאור יכולתו והתרומה שלו לחדר ההלבשה, מתכוונים בקבוצה לממש את האופציה הזו ולהחתים אותו על חוזה חדש.

עוד בנושא:

סלובודן דראפיץ': "מה קרה במשחק? ערן לוי ודיא סבע, זה מה שקרה"
ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה את עירוני קרית שמונה 1:2 בחוץ

דיא סבע שחקן מכבי נתניה. סוכנות ג'יני
קבוצות יתכוננו לזה במשחקים הבאים? דיא סבע חוגג/סוכנות ג'יני

בתוך כך ציינו במועדון את ההחלטה שלא להתפתות ולמנוע כבר על ההתחלה את הנסיונות של הפועל באר שבע לשים יד על דיא סבע בחלון ההעברות. כמו כן את ההחלטה לבוא לקראת ערן לוי ולא לחכות לתום העונה למימוש האופציה על חוזהו, אלא כבר עתה להעניק לו את מה שרצה ולאפשר לו שקט תעשייתי. אגב, הבישול של לוי לסבע בגול השני הוא משהו שהשניים עובדים עליו באימונים. לוי גם עשה זאת בבעיטת שוער דומה עם שון וייסמן בליגה הלאומית בעונה שעברה. "אני מנצל את זה שבבעיטת חמש אי אפשר לתפוס את השחקן בנבדל", הסביר לוי שמעתה יגרום לכל הקבוצות היריבות להתכונן למהלך שלו.

ובעניין אחר: מכבי נתניה הודיעה היום על מינויו של מאמן הכדורגל הוותיק זאב זלצר לתפקיד היועץ המקצועי של מחלקת הנוער. זלצר בן ה-73 שימש במהלך שנות התשעים והאלפיים כמאמן נבחרת הנוער של ישראל.

(עדכון ראשון 07:25)

עוד באותו נושא

סלובודן דראפיץ': "מה קרה במשחק? ערן לוי ודיא סבע, זה מה שקרה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully