וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "עם קצת ריכוז היינו מנצחים את מכבי חיפה 1:5"

4.2.2018 / 6:55

בבירה עקצו את הירוקים: "הרבה זמן לא זכורה מכבי חיפה כזאת. אחרי השער השלישי הם כבר היו מרוסקים". אם הקללות לטביב ובן זקן יימשכו: בקבוצה יורו לשחקנים לא להודות לקהל. סאבו זכה למחמאות על השער המסחרר, שכטר: "כמו יוסאין בולט"

ברני ארדוב

1. אז מה היה השבוע בבית"ר ירושלים? ביום שני הפסד למכבי נתניה, הפגנת אוהדים מחוץ לאיצטדיון ונאצות לאלי טביב, אלי אוחנה ובני בן זקן. יום רביעי בבית הדין הקבוצה סופגת עונש בעקבות הקריאות הגזעניות נגד בני סכנין - משחק ללא קהל, ארבעה משחקים ללא היציע המזרחי וקנס. יום שישי מגיעים כ-100 אוהדים לאימון, תולים שלטים בגנות הבעלים אלי טביב ומקללים אותו ואת המאמן בני בן זקן. יום שבת- כאילו לא היה כלום. משחק של דרך, משחק שכל תוצאה פרט לניצחון יכולה להוציא את הקבוצה ממאבק האליפות. פיגור 1:0 נגד מכבי חיפה הופך ל-1:3 וחגיגה גדולה. בוריס קליימן אמר בשבוע שעבר משהו כמו "אם אין בלגן זאת לא בית"ר", כנראה שהוא צדק.

עוד בנושא:

בני בן זקן: "השחקנים צריכים לקבל קרדיט וגם הצוות המקצועי"
ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי חיפה 1:3

אריק סאבו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
סילבסטר הגיע, וכך גם השמחה. אריק סאבו/ברני ארדוב

2. השחקן השמח ביותר של בית"ר השבוע היה אריק סאבו. ברגע שעמיתו הסלובקי יקוב סילבסטר הצטרף אפשר היה לראות אותו סוף סוף מחייך. סאבו גם ביקש מסילבסטר לגור לידו בראשון לציון, שיהיה עם מי לנסוע לאימונים. סאבו קיבל אתמול משימה טקטית בצד שמאל לסגור את מאבוקה ובן זקן הגדיר זאת בסיום כשאמר: "היה לו משחק בצד שמאל ללא טעויות, עשה כל מה שנתבקש לעשות טקטית בצורה מושלמת". אז בנוסף לעבודה סאבו קינח בגול קליל לאחר פריצה של 70 מטר. בחדר ההלבשה אמר לו איתי שכטר: "איזו פריצה, כמו יוסאין בולט אתה. פעם מקבלים אותך במהלכים של שחקן מהרמה הכי גבוהה בעולם ופעם אחרת לא מכירים אותך".

3. אם הפועל באר שבע לא תנצח הערב, אזי בית"ר חזרה אתמול למאבק האליפות בצורה רצינות ביותר. קו שמאל הכי התקפי בליגה, מרסל הייסטר וחן עזרא, נעדרו אתמול, עידן ורד נעדר כבר תקופה, לא משנה כמה שחקנים דומיננטיים חסרים לה, בית"ר שומרת את עצמה בתמונה. אגב, שחקנים בבית"ר היו מרוצים מצד אחד מהיכולת אך גם הודו שהחולשה של מכבי חיפה סייעה להם: "הרבה זמן לא זכורה מכבי חיפה כזאת, גם כשהובילו הם לא מנסים לעמוד נכון ולשמור על התוצאה, הם פרוצים ועם קצת ריכוז היינו מסיימים עם 1:5, הם כבר היו מרוסקים אחרי הגול השלישי".

עוד באותו נושא

בני בן זקן: "השחקנים צריכים לקבל קרדיט וגם הצוות המקצועי"

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, איתי שכטר. ברני ארדוב
"סילבסטר לא בא כדי להלחיץ אותו". איתי שכטר/ברני ארדוב

4. אנתוני וארן הבקיע שער 14 בכל המסגרות ולא במקרה נבחר לשחקן החודש. אבל הסיפור של בית"ר אתמול הוא איתי שכטר. סחט פנדל, בישל וכבש, אבל מעל הכל הראה מנהיגות. אפשר היה לראות את הקריאות שלו ב-1:0, הדחיפה ללחוץ, לזהות את הבלאגן של מכבי חיפה, להריח דם ולתקוף. וארן מצויין ואולי גם סילבסטר יהיה, אך אף אחד מהם לא יוכל להיכנס לשילוב המקצועי-מנהיגותי של איתי שכטר. בקבוצה הבהירו אתמול: "סילבסטר לא בא כדי להלחיץ את שכטר. אנחנו נשב בקרוב מאוד עם שכטר בניסיון לסגור ולהמשיך את ההתקשרות, הוא שחקן חשוב מאוד למועדון".

5. במועדון היו הרבה פחות מרוצים ממחאת הקהל והקללות. יציע אחד מקלל, יציע שני שורק בוז. בבית"ר לא אהבו את הליכת השחקנים לקהל בסיום והחל מהמשחק הבא, במידה והקללות כלפי הבעלים והמאמן יימשכו, השחקנים יקבלו הוראה שלא לגשת לקהל. מרסל הייסטר עשוי להיעדר גם ממשחק הגביע ביום שלישי בכפר סבא, כמו גם אופיר קריאף. אנתוני וארן עשוי לקבל מנוחה וייתכן שגם שחקן או שניים נוספים. העובדה כי מדובר בצמד משחקים תגרום לכך שבית"ר תוכל לחלק עומסים השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully