וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "השחקנים צריכים לקבל קרדיט וגם הצוות המקצועי"

3.2.2018 / 22:49

בית"ר ירושלים חגגה את הניצחון על מכבי חיפה. המאמן: "יש פה רעשים לא רגילים, אבל אנחנו מתמקדים בכדורגל". איתי שכטר שכבש: " אנחנו יכולים להגיע הכי רחוק והכי גבוה שיש"

ברני ארדוב

חגיגה גדולה בבית"ר ירושלים הערב (שבת) אחרי ה-1:3 המרשים על מכבי חיפה. הקבוצה מהבירה שמה מאחור שבוע קשה שכלל הפסד למכבי נתניה ומחאת אוהדים נגד הבלעםי אלי טביב, והרשימה בדרך לשלוש נקודות. שחקני הקבוצה חגגו במשך דקות ארוכות עם הקהל בסיום והקבוצה מהבירה שוב צימקה את הפער מהפסגה לפחות זמנית לנקודה.

עוד בנושא:

1:3 משכנע לבית"ר ירושלים על מכבי חיפה
פרד רוטן: "לפי המחצית השנייה אנחנו קבוצה של פלייאוף תחתון"
1:2 מצוין למכבי נתניה בקרית שמונה

שחקן בית"ר ירושלים, איתי שכטר. ברני ארדוב
"היינו חזקים בראש". שכטר/ברני ארדוב

"עשינו ניצחון גדול. בטח אחרי שפיגרנו", אמר המאמן בני בן זקן, "אנחנו רואים שאפשר למזער את הרעשים מסביב ולהתמקד בכדורגל. יש קצב של צבירת נקודות, יש גולים. השחקנים צריכים לקבל קרדיט וגם הצוות המקצועי".

המאמן הוסיף: "יש כאן רעשים שהם לא רגילים. אבל זה גורם לנו להתמקד בכדורגל. אנחנו עם חיסרון של שחקנים ועדיין יש יציבות וצבירת משחק. אליפות? אנחנו לא במקום הזה. אנחנו בדיוק במקום שבו אנחנו רוצים להיות. בעונה שעברה הקבוצה השיגה את הפלייאוף העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה. עכשיו יש פור של נקודות וזה כיף".

איתי שכטר שכבש את השער השלישי והקדיש אותו לאביו שחוגג יום הולדת: איתי שכטר: "זה ניצחון סופר חשוב, גם אחרי החמצת הפנדל שלי וגם אחרי שספגנו היינו חזקים בראש. יצאנו ממצב לא פשוט מול מועדון חזק. להיות שחקן של בית"ר אומר שאתה צריך לדעת שקורים דברים במהלך העונה. אנחנו יכולים להגיע הכי רחוק והכי גבוה שיש".

על מכבי חיפה אמר שכטר: "הם לא יירדו. זה מועדון גדול, אני בטוח שהוא יחזור להיות בשורה הראשונה. אני מאחל להם להצליח, זה מועדון גדול וחשוב לליגה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully