וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן: "לפי המחצית השנייה אנחנו קבוצה של פלייאוף תחתון"

3.2.2018 / 22:29

מאמן מכבי חיפה לא אהב את השער השני של בית"ר ירושלים נגד קבוצתו: "בלתי מתקבל על הדעת לספוג ככה". ההולנדי הוסיף: "אנחנו צריכים לשחק כמו שצריך במשך 90 דקות ולא 45"

ברני ארדוב

אכזבה עצומה הערב (שבת) במכבי חיפה אחרי ההפסד 3:1 לבית"ר ירושלים בטדי. הירוקים נותרו חמש נקודות בלבד מהקו האדום ואם מישהו בכרמל עוד חלם על פלייאוף עליון, הרי שהערב גם הוא התפכח. מכבי חיפה כלל לא היוותה יריב לקבוצה מהבירה וגם לא הייתה רחוקה מהפסד גבוה יותר.

"אני חושב שבמחצית הראשונה היה משחק רגיל ומאוזן. אני מאוכזב מאוד שהפסדנו, תמיד אפשר להפסיד במשחק, אבל בלתי מתקבל על הדעת לספוג שער כמו השער השני, במשחק חוץ, בהתקפה מתפרצת", סיכם המאמן המפסיד, פרד רוטן.

ההולנדי הוסיף: "איבדנו את השליטה אחרי השער השני שספגנו. הגיע לבית"ר לנצח לפי המחצית השנייה. ספגנו שלושה שערים והיו להם מצבים לעוד שערים. אם ראיתם את המחצית הראשונה, אפשר לומר שאנחנו לא קבוצה של פלייאוף תחתון. לפי המחצית השנייה, נראה שכן. אנחנו צריכים לשחק כמו שצריך במשך 90 דקות ולא 45. אנחנו צריכים להיות ריאליים, להגיע למקום השישי בסוף העונה זה בלתי אפשרי".

גל אלברמן אמר: "היה לנו משחק לא כל כך טוב היום. קיווינו לקחת שלוש נקודות ואנחנו מאוכזבים. קשה לי להתייחס לעונות קודמות כי לא הייתי כאן. אנחנו צריכים לצבור נקודות כדי לברוח מהתחתית. נצטרך להשתמש באיכויות שלנו. יש לנו שחקנים טובים שלא מנוצלים כעת. מעבר לזה קשה להסתכל יותר מדי קדימה. קשה לי להסביר מה קרה. ספגנו שערים קלים מדי".


עוד בנושא:

הפועל חיפה וגילי ורמוט דווקא חגגו ניצחון
הפועל עכו ניצחה את הפועל רעננה 0:1

שלומי אזולאי, ניקיטה רוקאביציה, מכבי חיפה. ברני ארדוב
עוד אכזבה למכבי חיפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully