וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: גפן פרימו זכתה במדליית ארד בתחרות הבוגרות הראשונה שלה

3.2.2018 / 18:40

האלופה האולימפית לקדטים טעמה לראשונה טורניר בוגרות בקטגוריית משקל עד 52 ק"ג ובעזרת ארבעה ניצחונות, מהם שלושה באיפון, עלתה על הפודיום. המאמן שני הרשקו: "לגיל אין קשר להצלחה"

גפן פרימו ג'ודוקא ישראלית. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
מחויבת למצוינות. גפן פרימו/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

גפן פרימו בת ה-17 השיגה היום (שבת) מדליית ארד בתחרות הבוגרות הראשונה שלה. האלופה האולימפית לקדטים עשתה את זה בתחרות בפורטוגל, שם התחרתה בקטגוריית משקל עד 52 ק"ג.

פרימו החלה את דרכה בבית ד', בו ניצחה בקרב הפתיחה את הספרדייה אנה פרס באיפון אחרי 3:52 דקות. בקרב השני ניצחה פרימו אחרי 42 שניות בלבד את דריה בובריקובה הרוסייה, אך בקרב השלישי (גמר בית ד') הפסידה הישראלית לפולנייה קרולינה פיינקווסקה וירדה לבית הניחומים בו ניצחה את האוסטרלית טינקה איסטון באיפון אחר 1:16 דקות בלבד ועלתה לקרב על מדליית הארד, שם ניצחה, שוב באיפון, את האוקראינית לודמילה בלייבה.

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו: "זוהי תחרות ראשונה לגפן בגילאי בוגרות והיא מוכיחה שלגיל אין שום קשר להצלחה. לגפן אישיות נהדרת, והיא מראה בכל אימון ובכל תחרות שמי שמחויבת למצוינות בחיים, באימונים ובקרב תמיד תמצא את הדרך להצליח. גפן היא חלק מנבחרת איכותית ומקצועית שמשמשת כקרקע פוריה להצלחה".

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי: "אנחנו עם הפנים לאליפות אירופה שתערך בתל אביב, אבל לא מפסיקים את עבודת העומק בכל הגילאים. הגישה שלנו, של מצוינות, ערכים ושאיפה להשתפר כל הזמן, מוכיחה את עצמה כל שבוע מחדש. הג'ודו שלנו ממשיך להיות הענף הייצוגי מספר 1 של ישראל".

הג'ודוקא גפן פרימו עם צוות מאמני הנבחרת עידו בר, איבון בוניש. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
גפן פרימו עם עידו בר ואיבון בוניש, צוות המאמנים שמלווה את הנבחרת/אתר רשמי, איגוד הג'ודו
  • עוד באותו נושא:
  • גפן פרימו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully