וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "החבר'ה שלנו מתים כבר שתגיע פגרת האולסטאר"

מאמן גולדן סטייט מודה ש"אנחנו צולעים" ומייחל למנוחה, הנהלת הליגה לא צפויה להעניש אותו על הציוץ המפוקפק ש"נשלח בטעות". וגם: אמקה אוקאפור חוזר ל-NBA לחוזה ל-10 ימים בניו אורלינס

קווין דוראנט גולדן סטייט. רויטרס
הם לא ינוחו. קרי ודוראנט/רויטרס

על אף שגולדן סטייט מחזיקה במאזן הטוב בליגה (11:41), מאמנה סטיב קר טוען שקבוצתו זקוקה אנושות למנוחה בפגרת האולסטאר. הלילה (בין שישי לשבת) הווריירס ניצחו 104:119 את סקרמנטו, וקר ציין שהיכולת המקרטעת של קבוצתו במשחקים האחרונים היא בגלל רצונם הגדול של השחקנים להגיע כבר לחופשה הקרבה.

"החבר'ה מתים כבר שתגיע פגרת האולסטאר", אמר קר, "אנחנו צולעים עד לקו הסיום של פגרת האולסטאר. אבל אנחנו חייבים להמשיך להילחם בזה עד הפגרה, ואז להתרחק אחד מהשני וללכת קצת לים להירגע, ולחזור בכושר מצוין".

כזכור, בשבוע שעבר הווריירס הובסו ב-30 הפרש מול יוטה, משחק שבסיומו קר אמר ש"הלב של השחקנים לא היה שם היום". הלילה מול סקרמנטו הווריירס רשמו 25 איבודים, על אף הניצחון. פגרת האולסטאר תעניק לגולדן סטייט שבעה ימי מנוחה, על אף שארבעה משחקניה ייקחו חלק בסוף השבוע החגיגי.

עוד בגולדן סטייט: סטיב קר לא יעמוד לדין משמעתי בעקבות הציוץ השנוי במחלוקת שצייץ בחשבון הטוויטר שלו, שבו ביקר את הליגה. קר העלה קטע וידאו של ג'יימס הארדן במדי יוסטון, שביצע עבירת צעדים לפני קליעת שלשה, ובו כתב קר: "זה מביך. אני חושב שהליגה כל כך שמחה מכל הנקודות, שהיא לא רוצה לאכוף דברים כאלה".

קר טען שמדובר בטעות, ושהוא בכלל התכוון לשלוח את קטע הווידאו בהודעה פרטית ישירה לחבר, ורק בטעות צייץ את הסרטון. "הייתי בטוח שזו הודעה ישירה", אמר מאמן האלופה, "האייפון החדש הזה הורג אותי... "עשיתי 'שלח', ואז אמרתי 'אוי לא'. הלכתי לעוזר ואמרתי לו שאין לי מושג איך למחוק ציוץ. אני בקושי מצייץ, בטח שלא מוחק, אז נתתי את זה לכריס דמרקו. הוא מחק את זה אולי תוך 30 שניות, ושאלתי אותו, 'מה אתה אומר? אצא מזה בשלום?', והוא אמר 'אין סיכוי'". קר סירב להתייחס לתוכן הדברים על הארדן, ורק אמר ש"זו הייתה הודעה פרטית שאיכשהו דלפה לכל העולם".

שחקן ניו אורלינס הורנטס, אמקה אוקפור. GettyImages
בן 35. אוקאפור/GettyImages

* אמרה אוקאפור, 35, חוזר לליגה, לעת עתה: מי שהיה הבחירה מספר 2 בדראפט 2004, יחתום על חוזה לעשרה ימים בניו אורלינס. אוקאפור, רוקי השנה ב-2005, סבל מפציעות בגב שאיימו לו על המשך הקריירה. הפעם האחרונה ששיחק ב-NBA הייתה בוושינגטון ב-2013, כשסבל מפריצת דיסק ומפציעות כרוניות בצוואר. העונה שיחק ב-G ליג במדי דלאוור, שם העמיד ממוצעים של 6.9 נקודות ו-8.0 ריבאונדים ב-19.9 דקות. הוא כמובן צפוי למלא את החור שנפרע לניו אורלינס בעמדת הסנטר אחרי פציעתו הקשה של דמרקוס קאזינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully