וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: דודי סלע ניצח את ניקולס שולץ ואיזן ל-1:1

בצל ההפגנות הפרו-פלסטיניות מחוץ לאצטדיון, המחבט מספר 1 של ישראל ניצח 1:6, 7:6 (1), 5:7 ואיזן ל-1:1 נגד דרום אפריקה לפני משחקי ההכרעה. מוקדם יותר, עידן לשם הפסיד ללויד האריס

הפגנות למען פלסטין פרטוריה דרום אפריקה. איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
ההפגנות מחוץ לאצטדיון/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הטניס

מפגש גביע הדייויס בין ישראל לדרום אפריקה במסגרת הסיבוב הראשון בבית האירופי-אפריקאי מספר 1 יצא לדרך היום (שישי) בדרום אפריקה ונפתח עם הפסד של עידן לשם (254 בעולם) ללויד האריס המקומי (289) 7:5, 6:4 שהעלה את המארחים ליתרון 0:1. בהמשך, המחבט הבכיר של ישראל דודי סלע (95) ניצח את ניקולס שולץ' (325) 1:6, 7:6 (1), 5:7 אחרי מותחן ואיזן ל-1:1.

עוד לפני שהמפגש יצא לדרך, עשרות מפגינים הפגינו מחוץ לאצטדיון בפרטוריה למען פלסטין. כוחות משטרה הגיעו למקום על מנת לשמור על הסדר.

עידן לשם - לויד האריס 7:5, 6:4

באותו הזמן, עידן לשם עלה לשחק נגד לויד האריס המקומו ונשבר במשחקון החמישי. הישראלי הצליח להשתחרר ולחזור ל-4:4, אבל האריס שבר אותו בשנית והצליח לנצח 5:7 במערכה הראשונה. בשנייה, האריס הצליח לשמור על ההגשות שלו ובזכות שבירה במשחקון השלישי השלים 4:6 בדרך ליתרון 0:1 של דרום אפריקה בהתמודדות.

דודי סלע - ניקולס שולץ' 1:6, 7:6 (1), 5:7

המחבט מספר 1 של ישראל פתח טוב מאוד, אבל במערכה השנייה הסתבך והפסיד בשובר השוויון. בסיומה של המערכה השנייה מזג האוויר עצר את המשחק ודחה את המערכה השלישית, שהייתה צמודה גם כן, אבל סלע הצליח להשיג שבירה ברגע הנכון כדי לנצח ולאזן ל-1:1.

המפגש יינעל מחר עם משחק הזוגות בו סלע ככל הנראה ישתף פעולה לצד יוני ארליך מול רייבן קלאסן ורואן רולופס. בהמשך, סלע יפגוש את האריס ובמשחק המכריע של ההתמודות עידן לשם ישחק נגד ניקולס שולץ'.

טניסאי ישראלי עידן לשם. איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
עידן לשם/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הטניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully