וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מסתבכת: "זה היה משחק משמעותי עבורנו"

2.2.2018 / 7:22

אכזבה גדולה במכבי תל אביב אחרי התבוסה ותצוגת הנפל ההגנתית בקובנה מול ז'לגיריס, דשון תומאס הודה: "חייבים לקרוא טוב יותר את המצבים". מייקל רול: "נתנו להם לקלוע יותר מדי נקודות"

צילום: אתר מכבי תל אביב, עריכת וידאו: יוסי אלטר

מכבי תל אביב ספגה אמש (חמישי) את הפסדה העשירי ביורוליג, בתוצאה 99:84 לז'לגיריס. האכזבה הרבה בקבוצה הורגשה היטב בקרב אנשי מכבי בסיום. "זה היה משחק משמעותי עבורנו", הודו בקבוצה. ההפסד מסבך את הצהובים בקרב על המקום בשמונה הגדולות. המאמן נבן ספאחיה התלונן וכעס שוב על ההגנה, אספקט עליו שוחח לא מעט באימונים ובתדרוכים האחרונים, אולם לא נראה כי זה מועיל: מכבי ספגה 102 נקודות במילאנו בשבוע שעבר, ואמש, מול הליטאים ספגה 99 נקודות.

עוד בנושא:

נבן ספאחיה: "קשה לשחק כדורסל כשהיריבה קולעת שלשות בצורה הזו"
מכבי תל אביב הובסה 99:84 על ידי ז'לגיריס קובנה

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
יש לו סיבה להיות עצבני. נבן ספאחיה/GettyImages

דשון תומאס סיכם: "משחק קשה, הם שיחקו טוב מאוד, שחקנים שהם לא קלעים קלעו נקודות, אבל זה מה שקורה כשקבוצה משחקת בבית. בסך הכל הם שיחקו טוב. הורדנו לפער נקודה ברבע השלישי, אני לא יודע מה קרה, הם התחילו לקלוע והשיגו עצירות הגנתיות".

לשאלה מה צריך לעשות כדי להשתפר בהגנה, השיב השחקן: "אנחנו חייבים לקרוא טוב יותר את המצבים ולנעול חזק בהגנה. הרי בהגנה אין הרבה מקום למחשבה כי קבוצות רצות מהר ואנחנו חייבים לבצע את השינויים במהירות".

ג'ון דיברתולמיאו הוסיף: "זאת לא הייתה הופעה טובה שלנו. לא עשינו את הדברים שרצינו לשים עליהם את הפוקוס, הן בהגנה והן בהתקפה".

מייקל רול הוסיף: "די ברור שנתנו להם לקלוע יותר מדי נקודות. הם קלעו בשלב מוקדם, נתנו להם להיכנס לקצב והם פשוט המשיכו. ברגע שהם צברו ביטחון, הם הצליחו לקלוע זריקות קשות יותר וצריך לתת להם קרדיט על כך שהם קבוצה טובה מאוד, במיוחד בבית. הם שיחקו מצוין".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully