וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "קשה לשחק כדורסל כשהיריבה קולעת שלשות בצורה הזו"

1.2.2018 / 22:23

מאמן מכבי תל אביב החמיא לז'לגיריס קובנה אחרי ה-99:84 והוסיף: "הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו היום, הם שיחקו מדהים". שאראס: "הפער הגדול הוא כמו ניצחון נוסף, הכול חשוב"

צילום: אתר מכבי תל אביב, עריכת וידאו: יוסי אלטר

מכבי תל אביב הובסה הערב (חמישי) 99:84 על ידי ז'לגיריס קובנה במסגרת המחזור ה-21 ביורוליג. הצהובים עומדים אחרי ההפסד הזה על מאזן 10:11 ורחוקים שני משחקים וחצי מהליטאים, שהפסידו ביד אליהו בשבע הפרש, מה שיעניק להם יתרון מול הקבוצה של נבן ספאחיה במקרה שהשתיים יהיו במאזן דומה בסוף העונה. על פי מצב העניינים הנוכחי נראה שהצהובים ייאבקו על מקומות 8-7 מול חימקי מוסקבה ובאסקוניה.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הובסה 99:84 על ידי ז'לגיריס קובנה

ספאחיה עצמו אמר אחרי המשחק: "קודם כל אני רוצה להגיד שלום לכולם, הרבה זמן לא הייתי כאן ואני יכול להגיד כמאמן שלמרות שהפסדתי במשחק הערב, אני גאה שהייתי חלק מזה ויש פה קהל מדהים ואווירה שכל אירופה יכולה להיות גאה באווירה הזו. הם שיחקו משחק מדהים, אני חושב שהם קבעו שיא עונתי של שלשות וזה היה בעיקר מה שהכריע את המשחק. אם קבוצה אחת קולעת כל כך הרבה שלשות באחוזים כל כך גבוהים, קשה לשחק כדורסל. אני חושב שאנחנו צריכים לתקן כמה דברים בהגנה ולחזור הביתה כדי לנסות להתכונן למשחק היורוליג הבא כי אנחנו נאבקים על הפלייאוף. הלילה ז'לגיריס הייתה הרבה יותר טובה"

מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקביצ'יוס אמר על המשחק: "הצלחנו לקלוע הרבה זריקות הערב. ידענו שיהיו לנו מבטים פתוחים והיה לנו חשוב מאוד לקלוע מרחוק. אבל גם ההגנה שלנו הייתה טובה יותר במחצית השנייה, לא נתנו להם להגיע אפילו ל-40 נקודות. מכבי היא קבוצה התקפית נהדרת. המחצית הראשונה הייתה קשה בשבילי כמאמן, כל מה שהכנו לא עבד. במחצית השנייה לא עשינו הרבה שינויים, אבל השחקנים חפרו עמוק ומצאו אנרגיה, הקליעה שלנו הייתה יתרון אבל המחצית השנייה באמת הייתה של כדורסל טוב. היתרון הגדול הוא ניצחון נוסף בשבילנו. הכול חשוב. פברואר הוא חודש של משחקי גמר בשבילנו, אנחנו צריכים לחזור לעצמנו ולשחק מול חימקי בצורה הטובה ביותר שניתן כבר בשבוע הבא".

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
ספאחיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully